Skip to main content
Vraag

Services lampje blijft oranje branden op V10

• January 15, 2026
  • 6 reacties
  • 103 keer bekeken

Op onze Experiabox blijft het Services lampje oranje branden. Ook na een harde reset of de stekker eruit halen voor een paar minuten. Onze internet verbinding is ook instabiel. Met enige regelmaat hebben we geen verbinding meer. 

6 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 15, 2026

@richardheijnekamp wellicht heb hier iets aan ;

Ps is je er niet uitkomt kun je de klantenservice bellen 0800-0402

Klantenservice gebeld en na allerlei testen etc. wordt het modem vervangen.

Hopelijk lost dit het op. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Richard welkom op de KPN Community! Heb je het nieuwe modem al binnen en heeft dit verbetering gebracht? Als we nog wat kunnen doen laat het dan weten!

Ja, nieuwe modem binnen en geplaatst. De experiabox is nu 2 dagen ‘actief’ en lijkt idd stabiel. 

Nog een vraag: In de begeleidende flyer stond dat ik de KPN wifi versterkers (witte schoteltjes) niet meer aan kan/mag sluiten. Dit heb ik nu wel gedaan. Is het slimmer deze uit te schakelen? Zelfde vraag voor de Wifi op de set-up box van de TV. Is het ook beter Wifi op dit apparaat  uit te schakelen (is namelijk een ander Wiifi netwerk)?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik denk even mee Richard, wat voor een type versterkers heb je exact van ons in gebruik en welk modem heb je van ons ontvangen? Als je diensten nu stabiel zijn zou ik vooralsnog niets aan- of uitzetten. 

We hebben 3 van die witte WiFi versterkers (KPN SuperWiFi), de Experiabox V10 en TV Setup-box DW7022. 

De 3 SuperWiFi punten en de TV Setup-box heb ik allemaal bekabeld aangesloten op de Experiabox V10.

Hoor graag van je wat slim is om te doen.