Skip to main content

De wifi in huis is heel slecht, daarom heb ik net de wifi manager gebruikt. Deze geeft aan dat mijn modem verouderd is en ik kan een gratis nieuwe Experiabox ontvangen. Die zou ik moeten bestellen via de servicetool nieuwe apparatuur, maar de pagina laadt niet. Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar het werkt niet.

Ik zie graag dat ik een nieuwe Experiabox ontvang, zodat wij weer fatsoenlijk gebruik kunnen maken van internet en normaal kunnen werken.

Bedankt!

Hoi @Bvd25, welkom hier. 

Heb je al een nieuw modem? Zo niet, kun je dan jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 


Ik ben gevraagd via mail om een oude Motorola ontvanger om te ruilen, maar de link in de mail werkt niet, en via het seervicetool kom ik ook niet verder. Tool kan geen verbinding maken om de gegevens op te halen. Heeft iemand tips? 

Groeten Hans

 


@Hjrman, je kan even bellen met 0800-0402. Of je mag jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik er mee aan de slag. 


Heb intussen een KPN winkel opgezocht. Probleem is daarom opgelost. Alleen, ook met de nieuwe ontvanger kan ik het servicetool niet gebruiken. Krijg een bericht met "Oeps er gaat iets mis, kan jouw gegevens niet ophalen". Maar ik kan in iedere geval weer vooruit.


Top dat het gelukt is. Ik ga je feedback meenemen. Bedankt.