Skip to main content
Beantwoord

Sinds de laatste modemupdate staat mijn Wifi op Eco en ik krijg hem er niet meer van af

• December 18, 2024
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Sinds de modemupdate deze week staat het WiFinetwerk tijdschema op Eco (uit van 00:00-07:00). Dit levert problemen op met mijn andere toepassingen het netwerk. Eco uitzetten en instellingen opslaan werkt niet, volgende dag staat het weer automatisch op Eco.

Beste antwoord door Remco van KPN

Fijn dat het gelukt is ​@leaui :-) . Laten we hopen dat die dan blijft werken. Ik wens je fijne feestdagen en mocht er nog wat zijn post dan gerust nog even een berichtje!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is vreemd ​@leaui. Heb je het modem al eens een reset gegeven? Dat wil nog wel eens helpen om dit soort type problemen te verhelpen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2024

Nog geen modem reset gegeven, maar ik heb dit probleem nu 4 dagen op een rij gehad (16, 17, 18, 19 dec), vandaag (20 dec) voor het eerst niet meer gehad.  Even afwachten nog of het nu echt opgelost lijkt.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 23, 2024

Fijn dat het gelukt is ​@leaui :-) . Laten we hopen dat die dan blijft werken. Ik wens je fijne feestdagen en mocht er nog wat zijn post dan gerust nog even een berichtje!