Skip to main content

In augustus had ik ports allemaal netjes geregeld voor meerdere Call of Duty spellen, waardoor het op OPEN stond. Recent ben ik weer begonnen met het spelen en ben achtergekomen, dat al mijn nat type terug is naar het oude MODERATE en ben achtegekomen dat de KPN UI onlangs veranderd is. Ik heb geprobeerd alles opnieuw in te voeren, tevergeefs. A.u.b. een tip. Ik ben niet van plan UPNP aan te zetten, m.b.t. veiligheid.

 

Hoi @Bushalte WIFI, als ik zo het screenshot bekijk staat het allemaal goed. Waar loop je nu tegenaan?

Enkel dat het NAT Type aangepast is? 
Kun je dat niet weer aanpassen? 


Ja, ik heb een probleem met het NAT type.

Ik heb: mijn Windows firewall gereset, ander ip adres gereserveerd (natuurlijk ook port forwarding tab hiermee geupdate), via services.msc Routing and Remote access aangezet op automatic, KPN Firewall Beveiligingsniveau naar Low veranderd.

Persoonlijk heb ik niet veel kennis hierover, dus ik raadpleegde het internet en dat was genoeg tot een bepaalde tijd.


Bij de oude firmware versie van de v12 kan je wel reeksen ingeven, echter doet alleen de eerste port het.

Wellicht is dat issue nog niet gefixed.


Ik heb vandaag via Default Gateway het systeem geupdate en blijkt dat het weer allemaal werkt.

2 maanden geleden toen ik de post aanmaakte was mijn systeem up to date.