Skip to main content
Vraag

Sinds Experia Box V10a update scrolt het beeld van de webinterface niet

• April 17, 2025
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb gezocht maar kan niet vinden of het al eerder gemeld is.

Nadat de KPN TV app volstrekt verkl**t is, is het dan nu de beurt aan het modem menu. De overzichtelijkheid is echt zwaar beroerd en werkt bovendien niet. De navigatie faalt op meerdere punten.

Kan iemand mij vertellen hoe ik het beeld naar rechts kan scrollen of schuiven? Ik kijk op mijn telefoon in het modem menu (wie niet) en probeer het tijdsschema aan te passen, maar zowel op mobiele als desktop weergave krijg ik het beeld niet naar rechts geschoven. Zie de afbeeldingen.

Hopelijk kan iemand dit vertellen, want dit is echt droevig.

Vast dank.

NB. Kan ik een update ook terugdraaien? Ik ben er een beetje zat van dat KPN telkens niet werkende zooi door m'n strot duwt. Daar betaal ik niet voor.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 22, 2025

Hi ​@G.M., excuus voor de late reactie, ik denk graag mee. 

Op de desktop kun je dit  met je muis doen door uit te zoomen zodat het beeld completeer wordt. Dit is ook op je telefoon mogelijk afhankelijk van je toestel, bij Chrome gaat die via Menu > Tekst zoomen. 

We zijn hiervan op de hoogte en er wordt ook aan een oplossing gewerkt, dit zal in een volgende update mee worden gekomen. Mijn excuses voor dit ongemak. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 23, 2025

Dank voor je reactie Alex. Op de desktop wordt alles getoond vanwege het grote(re) beeld. Mobiel werkt het nog niet in alle browsers zo te zien. Scrollen/schuiven van het beeld is in ieder geval niet mogelijk. Zoom gedeeltelijk. Ik zal de update afwachten, of kan ik de modem update ook terugdraaien?

• April 23, 2025

Klopt. Op de mobiel is scrollen of schuiven niet mogelijk op de meeste plekken. Bijvoorbeeld de inlog pagina. Die ziet er zo uit:

Onderaan het scherm staat het modelnummer. Daaronder staat de firmware versie. Die kan je alleen niet zien want die staat net buiten beeld. Nu denk je: ik schuif ff omhoog met m'n vinger op het scherm. Maar nee dat werkt niet. Werkt op alle websites. Echt overal. Maar niet bij KPN deze webinterface. Echt heel bijzonder. 

Ook met 2 vingers op het scherm kan je normaal gesproken in en uitzoomen op een webpagina. Werkt echt overal. Maar nee ... je raad het al ... niet hier in deze webinterface natuurlijk. Echt zeer frustrerend. En ik snap er ook echt geen bal van waarom ze dat zo gemaakt hebben.