Skip to main content
Vraag

Sinds installatie nieuw modem, werken niet alle functies van de tv

• May 20, 2026
  • 4 reacties
  • 31 keer bekeken

sinds de installatie van het nieuwe kpn modem (alle lampjes op groen) kan ik wel gewoon tv kijken (maar in het hart van het beeld blijft een circkel ronddraaien), maar de interactieve functies (terugkijken, pauzeren etc) werken niet. Ik heb al meerdere malen de tv herstart, maar niets lijkt te helpen. Kunt u mij helpen?

4 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • May 20, 2026

Welkom ​@cowley.

Heeft u de stroom even twee minuten uitgeschakeld en daarna eerst het modem en vervolgens het tv-kastje weer ingeschakeld?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2026

wel TV maar nog niet modem uitgeschakeld. Volstaat het bij modem om de aa/uit knop te gebruiken of moet ik de electriciteitskabel loskoppelen en weer aankoppelen?

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN Monteur
  • May 21, 2026

Komt op hetzelfde neer, ​@cowley. Je zou ook nog kunnen proberen om de tv-ontvanger te resetten.

Mocht je het opnamepakket hebben, dan blijven je opnames na een reset gewoon bewaard. Je moet daarna alleen opnieuw inloggen bij apps zoals Netflix.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@cowley. Welkom op de community! Dat het beeld wel werkt, maar de interactieve functies (zoals terugkijken en pauzeren) niet, is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat je de tv al een paar keer opnieuw hebt opgestart. Heb je de ontvanger inmiddels ook al eens gereset, zoals DaveA hierboven al aangaf? Heeft dat het probleem misschien al verholpen?