Skip to main content

Afgelopen woensdagnacht kreeg ik de melding dat ze voor software update gingen. helemaal goed dacht ik dan zou het allemaal weer beter en sneller moeten werken… maar helaas donderdagochtend geen wifi in mijn huis en mijn mobiele data deed ook niks meer en bleef bij het versturen van een appje constant het klokje staan want ik had geen mobiel netwerk ( best raar want ik heb onbeperkt!) ik ben gaan bellen en heb zeker 1,5 uur aan de telefoon gehangen, ze konden me niet helpen dan wat we gedaan hadden en moest wachten op het speciale team die mij zou terug bellen. toen ik ophing met de klantenservice deed mijn mobiele netwerk het weer even en alle appjes werden verzonden. ik heb zelf mijn kabel van de modem en het wifipunt verwisseld en PROMPT ik had wifi….. tv en wifi doen het behalve mijn printer HP die krijg ik met geen mogelijkheid meer aan draadloos aan, alles ingevoerd netwerknaam en wachtwoord doet het niet via WPS knop zegt die na 1 mintuur time-out. nu kan ik dus niks meer met mijn printer.. en wil graag dat dit opgelost word.

 

Het viel mij op dat met de Samsung s24 soms je mobiele netwerk ineens weg is en je dus niks meer kunt. Laatst nog met iemand gebeld van KPN en toen een nieuwe toegang punt aangemaakt ook dit helpt niet want je kan er niet eens op kiezen welke je wilt dus moet je wel de standaard gebruiken van KPN internet….  Vandaag was ik buiten aan het bellen zonder wifi en toen viel weer mijn mobiele netwerk uit… morgen maar weer bellen met het speciale team en HOPELIJK word het dan opgelost!

ik heb een e-sim in mijn Samsung S24 plus mobiel.

antwoorden mogen ook hier gegeven worden wat ik er nog aan zou kunnen doen.

ik heb daar ook last van, en oplossen kunnen ze het helaas niet. ik heb een Samsung S24 plus en vaak geen mobiel netwerk. Samsung zegt idd dat het bij KPN ligt… morgen weer bellen over mijn mobiele netwerk… + woensdagnacht software update gehad en krijg nu met geen mogelijk mijn printer meer verbonden!!! hoorde al dat de update niet goed was… # lekkerbezigkpn daar betaal je dus voor…. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt rorigineel topic]


Vervelend dat de update juist voor problemen heeft gezorgd in plaats van verbetering, @BiancaVermeulen. Dat is niet wat je verwacht. Gelukkig heb je jouw wifi weer aan de praat gekregen. Nu kan je alleen nog niet jouw printer via wifi gebruiken. Ik heb geen verstand van HP printers, maar heb even voor je op Google gezocht. Misschien heb je hier iets aan: HP printerinstellingen (wifinetwerk).

Lukt het daarmee niet? Dan kan het misschien helpen om Extra Wifi te gebruiken. Hiermee kan je een apart 2.4 GHz wifinetwerk aanmaken. Sommige apparaten hebben moeite met 5 GHz en dit is dan de oplossing.

 

Je geeft ook aan problemen met jouw mobiele netwerk op de Samsung Galaxy S24 te hebben. We hebben online een stappenplan staan die je kunt gebruiken voor problemen met jouw mobiele netwerk: Geen, beperkt of traag internet op je telefoon. Ik wil je vragen hier eerst naar te kijken.

Blijf je daarna toch nog problemen met jouw mobiele netwerk houden? Dan lijkt het mij het beste als je ons belt op 0800 0402. We kunnen dan samen kijken naar een oplossing. Waarom bellen? Omdat we dan direct contact hebben en sneller tot een oplossing kunnen komen. Indien nodig kunnen we dan ook gelijk de technische dienst aansturen. Via deze weg zou daar teveel tijd overheen gaan.


Reageer