Beste KPN
Ik ben na het bellen met de klantenservice gestuurd naar het forum omdat de klantenservice niet wist wat ze er mee aan moesten. (Dit vind ik eigenlijk al frappant na zo'n firmware update maar goed.)
Op 16 December begin van de nacht heb ik ook de twee firmware updates ontvangen, sindsdien ervaar ik packetloss en ping spikes op willekeurige momenten voor een fractie van een seconde. Dit is te merken als ik videobel, als ik P2P games speel en als ik een packetloss test doe. Dit kan soms een uur fine zijn en en soms paar keer ik achter elkaar in korte periode.
Wat ik al geprobeerd heb: Ik heb het modem gereset met een pin achterop het modem (viel me wel op dat die na een reset wel mijn wifi settings behouden wat op ZTE firmwares niet het geval was.) Ik heb verschillende firewall settings geprobeerd, DMZ, uPnP, port forwarding. Alle andere apperaten ge-disconnect voor het geval dat.
Mijn setup: PC direct verbonden op mijn Modem.
Enige andere dat ik weet is dat de dag na de firmware updates er ook in de straat een KPN bus stond die bezig was bij de “internet kast” in de straat. Het makkelijkst zou natuurlijk zijn als ik handmatig de firmware kon terug rollbacken naar de ZTE firmware maar dat kan dus niet, is het mogelijk om een nieuw V10 modem te krijgen op de oude firmware en op mijn adres die firmware update niet te pushen?
Ik sta open voor suggesties iig.
/V.m.
Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.