Skip to main content

Ik zie dat mijn V10 modem nu software versie V1.01.00T04.3Intermediate heeft , is kpn al met de uitrol bezig hiervan en wat zijn de veranderingen???

Aha oke dat geeft weer wat meer duidelijkheid. Ik heb 2 wifipunten “Superwifi2” dus als ik het goed begrijp zal ik nog even geduld moeten hebben.

SuperWifi 2 punten kunnen prima op de KPN Software dus technisch gezien is dat geen probleem. In de praktijk zie je wel dat we specifieke segmenten selecteren om te kunnen zien wat de impact precies is. Maar hoe dan ook, V10's zijn er nogal wat van en die zijn de komende tijd aan de beurt. Wanneer jij specifiek aan de beurt bent weet ik helaas niet.


We zijn al weer 4 maanden verder. Komt de update van de V10 er aan? Zo niet is er ook een tijdpad bekent?

Goede vraag. Er is geen planning die ik kan delen, maar kan wel de huidige status geven.

Er zijn inmiddels klanten met een V10 overgezet op de KPN Software. Dus de uitrol is begonnen. Zie: 

Alleen de afgelopen maanden heeft de het stil gelegen i.v.m. de sportzomer (EK/OS). Maar we gaan de komende tijd weer flink veel modems updaten. 

Zou iedereen met een V10 dan de KPN Software moeten hebben? Ik heb nog steeds V1.01.00T04.3Intermediate als software in de V10. Is bekend wanneer ik aan de beurt ben?


We zijn al weer 4 maanden verder. Komt de update van de V10 er aan? Zo niet is er ook een tijdpad bekent?

Goede vraag. Er is geen planning die ik kan delen, maar kan wel de huidige status geven.

Er zijn inmiddels klanten met een V10 overgezet op de KPN Software. Dus de uitrol is begonnen. Zie: 

Alleen de afgelopen maanden heeft de het stil gelegen i.v.m. de sportzomer (EK/OS). Maar we gaan de komende tijd weer flink veel modems updaten. 

Zou iedereen met een V10 dan de KPN Software moeten hebben? Ik heb nog steeds V1.01.00T04.3Intermediate als software in de V10. Is bekend wanneer ik aan de beurt ben?

Ik heb ook nog de ‘oude’ software @bcoup2013 , je komt vanzelf een keer aan de beurt en krijgt dan voor die tijd een SMS en/of mail.

 


Mijn Experiabox 10 heeft ook geen update gehad voor het KPN software

Mijn modem heeft hetzelfde firmware zoals op de foto hier op het forum. 

Mijn vraag is: Is de update naar het gloednieuwe KPN software voor de Experiabox v10 gestopt of word de uitrol nog voortgezet door het KPN software team? 

Want de volgens jullie collega die ik gebeld heb op jullie KPN helpdesk. Moest ik via hem opnieuw mijn  KPN Experiabox v10 resetten om de gloednieuwe KPN software te downloaden en updaten voor mijn Experiabox. Ik heb mijn KPN Experiabox gereset en mijn KPN experiabox laad gewoon nog steeds het oude firmware in zoals op de foto hier op het forum. 

Wie geeft mijn een zeer goeie advies voor mijn KPN Experiabox v10? 


Volgens mij heb ik de afgelopen dagen nogal wat problemen voorbij zien komen bij de laatste versie. Dus het zou me niets verbazen als de uitrol nu ff stil staat.


Het is nu erg stil met de uitrol van KPN software voor Experiabox v10. 

Ik hoop dat de KPN software team de uitrol weer gaat oppakken en voortzetten voor de Experiabox v10 modems. Want heel veel V10 Experiaboxen draaien nog steeds op het chinese firmware en niet op gloed nieuwe KPN firmware.