Skip to main content

Vanacht zou mijn modem geüpdatet worden.

Niet gebeurd.

Volgens helpdesk is het modem wel geüpdatet, volgens mij niet.

Nog steeds oude 60E softwareversie en oud menu in mijn modem.

Geef de modem eens een fabrieks-reset, dat komt de update misschien alsnog @Benradem 

 


Helpt helaas niet


Helpt helaas niet

Niet meteen nee. Maar misschien de komende weken ergens in de nacht wel een keer.


Blijft wel de vraag, waarom de helpdeskmedewerker zegt dat de upgrade is uitgevoerd?


Die medewerker wil gewoon van u af zijn en door naar de volgende klant. Hij of zij kan er toch niets aan doen.


Niet erg klantvriendelijk.

Dit terwijl ik duidelijk heb aangegeven, dat de oude software nog op het modem stond (met 60E op het einde) en er niets gewijzigd is in het modem menu etc.


Niet erg klantvriendelijk.

Dit terwijl ik duidelijk heb aangegeven, dat de oude software nog op het modem stond (met 60E op het einde) en er niets gewijzigd is in het modem menu etc.

Ik zou het maar opgeven als ik jou was. Zit hier nu ook al 3 maanden te wachten op de update ondanks al drie(!) keer zo’n mail gehad te hebben. Al factory resets gedaan, dns gereset. Iemand van KPN op het forum zou er naar kijken, is ook niet gebeurd. Denk dat ze die mails gewoon voor de lol sturen ofzo.


Hoi @Benradem, het kan zijn dat jouw modem niet bereikt kon worden toen de update werd gedaan. Het modem zal het dan niet hebben ontvangen. De reset die N.N. noemde is dan het beste wat je kunt doen. Het modem meldt zich dan namelijk opnieuw aan op het netwerk, en zodra de update opnieuw naar jouw modem gestuurd zal worden zal het modem het wel kunnen ontvangen en installeren. Wanneer dat is, is nog even afwachten maar het komt eraan.


Reageer