Skip to main content
Vraag

SSID niet kunnen aanpassen op v10 na reset WiFi

• August 6, 2026
  • 0 reacties
  • 13 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Wie heeft het briljante idee gehad dat je op het modem zelf pas weer de WiFi instellingen mag aanpassen nadat je ze eerst een keer in de app op je telefoon hebt gewijzigd???? Ik kon helemaal niks op de v10 met betrekking tot WiFi, niet aan of uit zetten geen gast SSID of extra SSID maken, niks. Wat is dat nou weer voor UX design. Ik moet eerst mijn telefoon met een WiFi SSID verbinden die ik verder nooit ga gebruiken om te zorgen dat ik mijn eigen SSID kan instellen, zodat daarna mijn telefoon weer net als mijn andere draadloze apparaten met de SSID die ik altijd gebruik kunnen verbinden. Terwijl als ik het direct via een bekabelde laptop op de v10 zou kunnen doen ik in twee tellen klaar ben…..

Waarbij de app ook nog wilde dat ik weer opnieuw inlogde, zal wel zijn geweest omdat er met een nieuw netwerk verbonden werd, dus nog weer een extra stap. Want nadat ik alles in de app had hersteld naar mijn eigen instellingen, hoefde ik niet weer op nieuw in te loggen want toen was het weer een bekend netwerk. Er zal vast door iemand over nagedacht zijn maar niet lang en hard genoeg en waarschijnlijk ook met maar weinig tot geen verstand van dit soort dingen. Het zal voor sommige klanten vast handig zijn dat je van alles met de app kan doen, maar zorg dan dat het via andere wegen ook gewoon blijft werken.

Helaas geen screenshots van gemaakt en ook niet van plan weer een reset uit te voeren.