Skip to main content
Antwoord

SSID weg na reboot en kan geen logbestanden vinden

• May 16, 2025
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Afgelopen nacht rond 1 uur lijkt mijn v12 met software V12.C.24.16.14 spontaan gereboot te zijn.

Helaas deden daarna een aantal van mijn smart devices het niet meer oa een google mini.

Wat blijkt er was een ssid van mijn extra netwerk aangepast (misschien terug naar default).

Nadat ik die weer aangepast had werkte mijn smart devices weer.

Ik probeerde in de v12 uit te zoeken waarom deze gereboot was. Ik heb deze software pas een maand of 2. En was nog niet opzoek gegaan naar de log gegevens. Maar ik kon geen log historie vinden.

Klopt dit of kijk ik niet goed.

Ik zie dat ik een tik fout in de titel hebt zitten kan deze helaas niet aanpassen of verwijderen had moeten zijn.

ssid weg na spontane reboot 16-5-2025 en kan geen log bestanden vinden

Eduard

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@eduard-w, ik denk graag mee. 

Weet je zeker dat je Box 12 KPN Software V12.C.24.16.14 al had? Of is er in die de update doorgevoerd? Ik kan namelijk anders niet bedenken waarom er een reboot plaats zou vinden van de modem. Je kunt in de modem wel zien hoelang de modem weer online is. 

Is dit eerder zomaar spontaan gebeurd? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 18, 2025

Hi ​@eduard-w, ik denk graag mee. 

Weet je zeker dat je Box 12 KPN Software V12.C.24.16.14 al had? Of is er in die de update doorgevoerd? Ik kan namelijk anders niet bedenken waarom er een reboot plaats zou vinden van de modem. Je kunt in de modem wel zien hoelang de modem weer online is. 

Is dit eerder zomaar spontaan gebeurd? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 18, 2025

Ik had al een paar maanden de nieuwe software maar als daar ook weer verschillende versies in zijn. Dan weet ik niet welke ik had. Ik vermoed ook dat reboot software update was. En wilde dat in de log na kijken. Heb ondertussen gevonden dat er blijkbaar nog geen log functie in deze software zit.