Skip to main content

Hallo, hoe bestel ik een steun/standaard voor mijn experiabox zodat deze rechtop kan staan?

Vul even je forumprofiel in, een moderator zal binnen 1 a 2 dagen reageren en kan een nieuwe opsturen. 


Hallo, hoe bestel ik een steun/standaard voor mijn experiabox zodat deze rechtop kan staan?

Hallo @Peter vH heb je de box nu hangen dan? Dan zit je goed, want de ophangbeugel is tevens de voet van de modem, loskoppelen van het modem en als voet weer vastklikken, klaar is kees.

 


Hallo @Peter vH Als het goed is krijg je die standaard bij aflevering. In de doos zit een beugel waarmee je de box kan ophangen maar het is tegelijk de voet waarmee die rechtop kan staan.


Hallo, hoe bestel ik een steun/standaard voor mijn experiabox zodat deze rechtop kan staan?

Hallo @Peter vH heb je de box nu hangen dan? Dan zit je goed, want de ophangbeugel is tevens de voet van de modem, loskoppelen van het modem en als voet weer vastklikken, klaar is kees.

 

O zo logisch maar inderdaad helemaal niet aan gedacht. 


Ik heb een eigen router laten installeren maar de TV’s hadden om de 5 minuten een verbindingsprobleem. Dus de experiabox weer teruggeplaatst. 
ik ben alleen de steun kwijtgeraakt dus nu heb ik de experiabox rechtop gezet met wat steuntjes.


Hallo @Peter vH, als je de steun niet meer hebt voor jouw V10 modem, kan ik je helpen! Ik stuur een muurbeugel/steun van de V10 jouw kant op. 


Hallo Jeroen, ik zag je bericht vanmiddag pas omdat ik in Duitsland was. Ik heb de steun opgehaald.

bedankt voor het toesturen 


Ik heb net een nieuwe Experiabox V10 maar er zit geen standaard/steun bij, hoe kan ik hem dan neerzetten?


Een steun aanvragen bij KPN. Zie hierboven


Ik heb net een nieuwe Experiabox V10 maar er zit geen standaard/steun bij, hoe kan ik hem dan neerzetten?

Hallo @Femme68 de steun die standaard meegeleverd is kan gebruikt worden voor ophangen of staan


De steun die ik moet hebben zat er niet bij.


Hallo @Femme68, de juiste steun kan worden opgestuurd. Als jij jouw profiel wil invullen, regel ik dat het opgestuurd gaat worden. 


Dat durf ik niet, kan dat niet via mijn kpn? Ik weet niet met wie ik nu van doen heb.


Dat durf ik niet, kan dat niet via mijn kpn? Ik weet niet met wie ik nu van doen heb.

Je hebt van doen met het officiële forum van KPN. Als je je niet comfortabel voelt om het forumprofiel in te vullen is het geen optie om dit via het forum te regelen. U kunt als alternatief ook bellen met kpn op 0800-0402 en vragen om een nieuwe beugel. 


Ik heb het profiel ingevuld, dus als u de juiste steun zou willen opsturen, zou dat heel fijn zijn.Vriendelijke groet en dankuwel


Ik heb het profiel ingevuld, dus als u de juiste steun zou willen opsturen, zou dat heel fijn zijn.Vriendelijke groet en dankuwel

Ik ben enkel een monteur bij KPN, maar een moderator zal hier binnen enkele dagen reageren en u een beugel opsturen. 


De juiste steun is naar je onderweg @Femme68. Per sms ontvang je alle info over de verzending. 


Dankjewel voor de snelle levering, wij zijn hier zeer mee geholpen. Vriendelijke groet