Skip to main content

Sinds gisterenavond geen internet. Na vanmorgen 0800-0402 te hebben gebeld blijkt de storing van het Glasvezelmodem te komen en is er een ticket aangemaakt. De monteur zou volgens vóór 12:00 komen, na 12en nog maar een keer gebeld maar nu kan de wachttijd wel 2 dagen zijn!!!!!

Weet iemand waar ik de Back-Office kan bereiken, zodat ik iets van een tijd heb?

En kan iemand mij vertellen wat er eventueel niet goed is aan mijn modem?

De bovenste 2 knopjes knipperen hysterisch groen!

 

 

 

@Ollie2020

Probeer eens de NT (glasvezel kastje) stroom loos te maken 

Ff een paar minuten het zwarte stekkertje er uit halen 

En dan weer aansluiten 

 


@Ollie2020 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je internet niet werkt en dat je moet wachten op een monteur. 

Aan de monteursafspraak kan ik over het algemeen weinig veranderen maar ik controleer graag wat ik voor je kan doen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Hoi Rutger,

Heb inmijn middels gedaan!


@Ollie2020

Probeer eens de NT (glasvezel kastje) stroom loos te maken 

Ff een paar minuten het zwarte stekkertje er uit halen 

En dan weer aansluiten 

 

Dank je, heb je inmiddels gedaan hoor. Maar ook dat helpt niet.

 


@Ollie2020 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je internet niet werkt en dat je moet wachten op een monteur. 

Aan de monteursafspraak kan ik over het algemeen weinig veranderen maar ik controleer graag wat ik voor je kan doen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Heb ik inmiddels gedaan😊.


@Ollie2020

Probeer eens de NT (glasvezel kastje) stroom loos te maken 

Ff een paar minuten het zwarte stekkertje er uit halen 

En dan weer aansluiten 

 

Hoi Peter,

wist niet zo goed hoe ik op jou kon reageren maar ben er inmiddels achter.

heb ik al gedaan maar ook dat helpt niet!

 


@Ollie2020

Probeer eens de NT (glasvezel kastje) stroom loos te maken 

Ff een paar minuten het zwarte stekkertje er uit halen 

En dan weer aansluiten 

 

Hoi Peter,

wist niet zo goed hoe ik op jou kon reageren maar ben er inmiddels achter.

heb ik al gedaan maar ook dat helpt niet!

 

Lijkt erop dat de genexis (glasvezel kastje) een opstart probleem heeft 

Ik weet het niet zeker maar dat de lampjes bij de niet aangesloten netwerk poorten horen niet te branden 

Ik vermoed een defecte genexis 

@Rutger_  heeft vast de oplossing 😃


@Ollie2020

Probeer eens de NT (glasvezel kastje) stroom loos te maken 

Ff een paar minuten het zwarte stekkertje er uit halen 

En dan weer aansluiten 

 

Hoi Peter,

wist niet zo goed hoe ik op jou kon reageren maar ben er inmiddels achter.

heb ik al gedaan maar ook dat helpt niet!

 

Lijkt erop dat de genexis (glasvezel kastje) een opstart probleem heeft 

Ik weet het niet zeker maar dat de lampjes bij de niet aangesloten netwerk poorten horen niet te branden 

Ik vermoed een defecte genexis 

@Rutger_  heeft vast de oplossing 😃

Dank je, zo’n vermoeden had ik al🙈! Wil het graag zelf oplossen maar denk dat dat te blond gedacht is😬😬!


Heeft niks met blond te maken hoor deze NT is waarschijnlijk niet goed meer 

Je kunt nog proberen de stroom adapter er uit te halen misschien werkt het dan tijdelijk weer goed 

Proberen kan altijd 

(Soms is de voeding adapter brak)

 

 


Heeft niks met blond te maken hoor deze NT is waarschijnlijk niet goed meer 

Je kunt nog proberen de stroom adapter er uit te halen misschien werkt het dan tijdelijk weer goed 

Proberen kan altijd 

(Soms is de voeding adapter brak)

 

 

Stroomadapter? Weet niet hoe dat moet hoor🙈! Heb de stekker en aansluiting een uur eruit gehad en opnieuw geplaatst, maar hij blijft hysterisch knipperen! 


@Ollie2020 Ik heb je gegevens er even bij gepakt en er is inderdaad een monteur nodig in deze situatie. 

In dit geval moet onze backoffice contact opnemen om een monteursafspraak in te plannen. Dat zullen ze uiteraard zo snel mogelijk doen. 

Ik zie ook dat mijn collega wel voor extra mobiele data heeft gezorgd, zodat er eventueel een hotspot gemaakt zou kunnen worden. 

Op dit moment ben ik bang dat je zelf weinig kunt doen om het op te lossen, het is even afwachten tot mijn collega's contact opnemen. 


@Ollie2020 Ik heb je gegevens er even bij gepakt en er is inderdaad een monteur nodig in deze situatie. 

In dit geval moet onze backoffice contact opnemen om een monteursafspraak in te plannen. Dat zullen ze uiteraard zo snel mogelijk doen. 

Ik zie ook dat mijn collega wel voor extra mobiele data heeft gezorgd, zodat er eventueel een hotspot gemaakt zou kunnen worden. 

Op dit moment ben ik bang dat je zelf weinig kunt doen om het op te lossen, het is even afwachten tot mijn collega's contact opnemen. 

Dank je, hoop dat het snel wordt opgelost. Zitten nu inderdaad tv te kijken op de tablet🙈!

 

 


@Ollie2020 Ik heb je gegevens er even bij gepakt en er is inderdaad een monteur nodig in deze situatie. 

In dit geval moet onze backoffice contact opnemen om een monteursafspraak in te plannen. Dat zullen ze uiteraard zo snel mogelijk doen. 

Ik zie ook dat mijn collega wel voor extra mobiele data heeft gezorgd, zodat er eventueel een hotspot gemaakt zou kunnen worden. 

Op dit moment ben ik bang dat je zelf weinig kunt doen om het op te lossen, het is even afwachten tot mijn collega's contact opnemen. 

Dank je, hoop dat het snel wordt opgelost. Zitten nu inderdaad tv te kijken op de tablet🙈!

 

 

Jammer dat mijn tips niet werken  

Ik hoop dat de monteur het snel mogelijk opgelost

Fijne avond 


@Ollie2020 Ik heb je gegevens er even bij gepakt en er is inderdaad een monteur nodig in deze situatie. 

In dit geval moet onze backoffice contact opnemen om een monteursafspraak in te plannen. Dat zullen ze uiteraard zo snel mogelijk doen. 

Ik zie ook dat mijn collega wel voor extra mobiele data heeft gezorgd, zodat er eventueel een hotspot gemaakt zou kunnen worden. 

Op dit moment ben ik bang dat je zelf weinig kunt doen om het op te lossen, het is even afwachten tot mijn collega's contact opnemen. 

Dank je, hoop dat het snel wordt opgelost. Zitten nu inderdaad tv te kijken op de tablet🙈!

 

 

Jammer dat mijn tips niet werken  

Ik hoop dat de monteur het snel mogelijk opgelost

Fijne avond 

Dank je voor de adviezen.

jij ook fijne avond.


@Ollie2020 Ik zie dat er voor morgenochtend een monteur ingepland is!

Ik verwacht dat deze het probleem zal oplossen, tot die tijd hoop ik dat tv kijken via de tablet lukt! 

Mocht je een smart-tv hebben die verbonden is met hetzelfde netwerk, dan zou je dit wellicht ook nog naar de tv kunnen "casten"