Skip to main content

Goedendag,

Vanmorgen tijdens de F3 race😀, is de adapter van het glasvezelkastje overleden.

Ik heb nu een adapter van de tv-ontvanger aangesloten, en heb nu weer op tijd internet voor de F1 race van vanmiddag….😅.

Kan online geen vervangende adapter vinden. De originele adapter is een LEI F6 MU05-N120050-C5.

Enig idee hoe ik ergens aan een nieuwe adapter kan komen ?

 

met vriendelijke groet

Manfred

Hallo @Canaman voor storingen, geen internet e.d. , zoals jij nu hebt even bellen met 0800 0402, 24/7 voor dit soort zaken beschikbaar.

Het is gevaarlijk een ‘vreemde’ stroomadapter voor de glaskast te gebruiken, deze kan daardoor stuk gaan en dan zijn de kosten van vervanging voor eigen rekening.

 

 


Hoi @Canaman. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de stroomadapter van het glasvezelkastje defect is. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd of je al een nieuwe in huis hebt. 


Hoi @Vikash ,nee ik heb geen contact gehad met de klantenservice. Kan blijkbaar alleen telefonisch, en bellen is voor mij problematisch.  Heb dus ook nog geen nieuwe stroomadapter.  Zal binnenkort naar een kpn winkel gaan ,om te kijken of ze me daar verder kunnen helpen. 


Zou je eens een foto willen maken van het glasvezelkastje en in dit topic willen plaatsen. Wellicht kan ik een nieuwe toesturen. 😊


@Vikash , ben vanmorgen bij de KPN winkel in Roermond geweest. Heb wel een adapter meegekregen, maar het stekkertje past niet helaas, dus van de week maar even terug brengen. Hierbij een foto van het glasvezelkastje.

 


Bedankt voor deze foto! Ik heb de mogelijkheid om 1 model stroomadapter toe te sturen. Ik weet niet zeker of dit de juiste is. Morgen (zaterdag 9-9-23) ligt er een pakketje voor je klaar bij het dichtstbijzijnde servicepunt (Tankstation 't Heukske, Burg Aquatiusstraat 42 in Haelen). Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. Als dit ook niet de juiste stroomadapter is zal er een monteur bij jou thuis moeten langskomen om dit op te lossen. Laat je mij weten of dit de juiste is?


@Vikash  Vanmorgen het pakketje opgehaald. Vol goede moed de stroomadapter aangesloten, en in eerste instantie gingen de lampjes op de glasvezelkast niet branden, na wat gepruts en het naar één kant laten steunen van het kabeltje, werkt het nu weer naar behoren ! Probleem opgelost !

Mijn dank voor je geweldige hulp!!


@Canaman Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Graag gedaan!