Skip to main content

Stroomadapter modem Experia Box V10a kapot

Hallo @Manonvangerwen de snelste manier om een nieuwe stroomadapter te ontvangen is doormiddel van een telefoontje met de klantenservice. Onze klantenservice is gratis bereikbaar via het telefoonnummer 0800-0402. 

Mocht het onverhoopt niet lukken, vul dan jouw forumprofiel in en reageer hier in het topic. Stuur ik alsnog een nieuwe adapter naar je toe. 


Dankjewel. Inmiddels is het op een super manier opgelost door 1 van de collega's klantenswrvice.

Dankjulliewel!


Beste kpn

Er is een ongeluk gebeurt waardoor de adapter van de modem en de adapter van de xperia box beide zijn gesneuveld.

Nu kan kk geen tv kijken en heb ik geen internet meer thuis.

Hoe kan dit opgelost worden en kunnen jullie wellicht zsm nieuwe verzenden zit nu de hele kerst zonder tv.. 

 

Mvg a van zwam


Hallo @Annevz, de snelste manier om een nieuwe stroomadapter te ontvangen is doormiddel van een telefoontje met de klantenservice. Onze klantenservice is gratis bereikbaar via het telefoonnummer 0800-0402. 

Mocht het onverhoopt niet lukken, vul dan jouw forumprofiel in en reageer hier in het topic. Stuur ik alsnog een nieuwe adapter naar je toe.Â