Skip to main content

Mijn superwifi 2 punten krijgen de nieuwe software niet ze zijn bekabeld aangesloten op mijn kpn box 12 maar deze heeft ook de software nog niet opgehaald terwijl de klantenservice volhoud dit wel het geval zou moeten zijn. Kan een moderator me hiermee helpen?

Welke nieuwe software bedoeld u? Welke versie?

Is dit na aanleiding van dit topic?

https://forum.kpn.com/product-updates/superwifi-2-update-naar-kpn-software-sw2-c-23-04-18-594331/index2.html?postid=3391#post3391

Welke firmware versie heeft u op de KPN Box staan?


Daar gaat het inderdaad over.

staat nu nog 60e op de box 12

en 3.00.31 op de superwifi


Maar de nieuwste firmware op de SuperWiFi's word alleen geïnstalleerd als de KPN Box ook de nieuwste firmware heeft. De nieuwste firmware op de SuperWiFi's werkt niet met de 60e versie ook de KPN Box. Dat sluit niet op elkaar aan.

En de nieuwste firmware op de KPN Box word momenteel alleen uitgerold bij klanten die heen versterkers hebben.


@Nick83 

ik ga ervan uit de klantenservice ook weet wat ze zeggen hun zeiden ze konden zien
ik die software ook hoor te hebben ik heb geen verstand van hoe het systeem van kpn werk
en ga ook daarvan uit de mensen de waarheid spreken.


Voor de klantenservice is 60e de nieuwste versie denk ik. Die weten niets van een nieuwere versie af vermoed ik.


Zeker weten van wel want hij noemde hem op.


@Nick83 

Lezen is moeilijk hè ik heb je uitgelegd hoe het zit, Vandaag zou die persoon terug bellen die me heeft toegezegd ik hem op mijn box 12 zou krijgen. Volgt later


Goedemorgen @Marcomestreech en bedankt voor je bericht :)

@Nick83

Lezen is moeilijk hè ik heb je uitgelegd hoe het zit, Vandaag zou die persoon terug bellen die me heeft toegezegd ik hem op mijn box 12 zou krijgen. Volgt later

 

Laat je ons hier nog even weten of je vandaag nog bent gebeld en hoe dit is afgelopen?


Maar de nieuwste firmware op de SuperWiFi's word alleen geïnstalleerd als de KPN Box ook de nieuwste firmware heeft. De nieuwste firmware op de SuperWiFi's werkt niet met de 60e versie ook de KPN Box. Dat sluit niet op elkaar aan.

En de nieuwste firmware op de KPN Box word momenteel alleen uitgerold bij klanten die heen versterkers hebben.

 

Dit is dus de grootste onzin, ik heb hier 3 SuperWifi 2 versterkers en vandaag midden op de dag is de nieuwe firmware uitgerold.. iets waar ik echt _zwaar_ sjaggerijnig over ben en een item hier op het forum over heb aangemaakt.

 

De SuperWifi punten zie je niet terug in de topology en alles wat er draadloos achter de superwifi punten hangt, zie je als bedraad terug in de topology


De modem heeft inderdaad hem binnen gekregen de super wifi weet ik niet omdat ik ze lost had gekoppeld en mijn eigen wifi versterkers gebruikt zal straks eens kijken update later.


Ik zie de superwifi 2.0 als volgt terug in het overzicht:

Topologie overzicht:





​​​​en het verbonden apparaten overzicht. Was wel nodig om deze te resetten en via een ethernet kabel op de v12 aangesloten te hebben voordat ze ook qua software omwaren.

Staat onderstaand qua software op de superwifis?

Â