Skip to main content
Antwoord

SuperWifi punten op rood na inschakelen gastnetwerk V12

• June 12, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Nadat mijn Wifi nu voor een week goed draait, dacht ik; ik stel een gastnetwerk in. Nadat ik dat gedaan had, gaan al mijn SW2 punten op rood en zelfs lampje uit. Na uit/aan zetten van de SW2 punt hetzelfde. Ik heb het gastnetwerk weer uitgezet (via de KPN software), maar de SW2 punten willen nog steeds niet verbinden met mijn V12 modem. Ik heb ook een extra wifinetwerk 2,4 Ghz aanstaan.

Firmware V12: V12.C.24.16.14

Firmware SW2:SW2.C.25.05.06

Weet iemand een oplossing.

Beste antwoord door RobbertStokhuijzen

Gastnetwerk is nu wel aan en werkt!!

Ik heb al mijn SW2 punten uitgezet (stekker eruit). V12 opnieuw opgestart (herstart via software). Daarna gastnetwerk aangezet en toen de SW2 een voor een weer aan. Deze branden nu allemaal groen en het gastnetwerk is zichtbaar.

Ik weet niet of er nog een andere oplossing is/was, maar dit werkte. Misschien had het ook gewerkt met WPS of gewoon langer wachten? Maar het rare was dat het led lampje uit was en niet groen knipperde of rood was.

2 reacties

Gastnetwerk is nu wel aan en werkt!!

Ik heb al mijn SW2 punten uitgezet (stekker eruit). V12 opnieuw opgestart (herstart via software). Daarna gastnetwerk aangezet en toen de SW2 een voor een weer aan. Deze branden nu allemaal groen en het gastnetwerk is zichtbaar.

Ik weet niet of er nog een andere oplossing is/was, maar dit werkte. Misschien had het ook gewerkt met WPS of gewoon langer wachten? Maar het rare was dat het led lampje uit was en niet groen knipperde of rood was.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@RobbertStokhuijzen. Het was even een struggle om het gastnetwerk aan te krijgen, maar mooi dat dat gelukt is. Ik weet niet precies wat er fout ging, maar ik ben wel blij dat je deelt hoe je het opgelost hebt. Zo hebben anderen er ook iets aan als ze hier komen kijken.