Skip to main content

Na een tweetal telefoontjes met de klantenservice komen wij er achter dat na de update van box12 we niets meer hebben aan de witte superwifi punten. Er wordt naar een oplossing gezocht maar er is nog niets bekend over hoe lang het nog kan duren. 

Mijn vriendin zit nu met een meters lange kabel boven te werken, dit is anno ‘23 toch niet meer acceptabel. 

Kan de update teruggedraaid worden  en had deze update überhaupt wel gemoeten?

 

Erik Sterenberg

Dat antwoord is simpel. Als er witte superwifis zijn dan had de v12 box niet de nieuwe software moeten krijgen. 


En wat zou je aanraden te doen? Het duurt nu al drie weken en geen idee hoe lang het nog gaat duren.


Hi @ErikSterenberg. Het is zoals Bruistablet al aangeeft. Terugdraaien kan niet. Hoeveel SuperWifi punten gebruik je? Wil je je profiel invullen en hier een seintje geven? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Dag Paul,

Inmiddels mijn profiel ge-update en we gebruiken twee superwifi punten. Het zou geweldig zijn als je mij kunt helpen!!


Dag Paul,

Inmiddels mijn profiel ge-update en we gebruiken twee superwifi punten. Het zou geweldig zijn als je mij kunt helpen!!

Het is geregeld. Je krijgt zo een sms met de details. Er komen SuperWifi 2 punten jouw kant op (kosteloos). Als je die installeert door ze tijdelijk bekabeld aan te sluiten zodat ze de nieuwe Software ophalen, dan kun je ze daarna op de juiste plek zetten.


Paul goede middag/avond/ochtend,

 

Ik heb ook V 12 en witte SuperWiFi (3 stuks), die doen het niet meer na de  update . Daar kwam ik achter na terugkeer van vakantie. Kan voor mij dezelfde oplossing komen als voor “ErikDStewrrenberg” ?

 

met vriendelijke groet,



Ik heb de Super WiFis ontvangen vandaag ontvangen, aangesloten en alles werkt weer.
Paul , hartelijk dank voor je hulp en snelle actie TOP !!

Paul goede middag/avond/ochtend,

 

Ik heb ook V 12 en witte SuperWiFi (3 stuks), die doen het niet meer na de  update . Daar kwam ik achter na terugkeer van vakantie. Kan voor mij dezelfde oplossing komen als voor “ErikDStewrrenberg” ?

 

met vriendelijke groet,

 

Heel blij !

grt


Nu is bij mij hetzelfde, krijg de witte wifipunten niet meer gekoppeld...waardeloos en is niet de eerste keer...misschien dan toch maar eens overstappen.


Alles bekabeld werkt, zodra de kabel kabel los gaat brand het lampje gelijk rood…

 


Reageer