Skip to main content

Beste KPN,

 

Zonet kreeg een brief met als onderwerp om het nieuwe installatiepakket terug te sturen, dit zou ik zelf hebben aangegeven.

Dit klopt echter niet, het nieuwe pakket heb ik afgelopen donderdag geinstalleerd en werkt prima.

Misschien komt het omdat ik bij bezorging niet thuis was en het pakket naar de lokale Post.nl punt is afgegeven waar ik het heb opgehaald.

 

Hoop dat u dit in uw administratie kan verwerken.

 

Groet,

Arnold Verveer.

*******

 

*Admin* Gegevens verwijderd i.v.m. privacy. 

Hallo @arnold68, welkom op het KPN Forum!

Vreemd dat je een brief hebt gekregen met het verzoek het installatiepakket terug te sturen. Niet handig als je deze nodig hebt voor jouw diensten. Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen.

 Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


Hoi Denise,

Profiel heb ik bijgewerkt.

Ik heb mijn oude modem terug gestuurd met de brief erbij in de doos met de mededeling erbij geschreven dat ik de nieuwe heb geinstalleerd.

Hoop dat het zo goed is.

 

Gr. Arnold,


Ik zie in het systeem alleen een sms op 2 maart:

Beste klant, stuur oude thuis-apparatuur gratis terug naar: KPN Antwoordnummer 10119 2400VB Alphen aan den Rijn. Gebruik de retourdoos of een eigen doos en lever deze in bij een PostNL punt. Meer informatie? Kijk op https://kpn.com/retourneren Groet, KPN

Het gaat dus niet om het terugsturen van nieuwe apparatuur, maar om oude apparatuur. Het oude modem terugsturen was precies wat we van je vragen. Je hoeft verder niets te doen.