Skip to main content

Ik ben overgestapt naar een andere provider,  de apparaten die zouden moeten terug gestuurd worden heb ik bij de gemeente afgeleverd ik wist het anders niet. 

Mvg. Barbara 

De ordernummer is 2406261501563682

Hallo @Baja ,

Hier kun je de juiste procedure met het juiste retouradres (van KPN) vinden: 

 


Ik ben overgestapt naar een andere provider,  de apparaten die zouden moeten terug gestuurd worden heb ik bij de gemeente afgeleverd ik wist het anders niet. 

Mvg. Barbara 

De ordernummer is 2406261501563682

Als je de spullen bij de gemeente hebt ingeleverd, kun je ze nog weer terug halen, want ze komen im de kringloop-winkel van de gemeente te liggen waarschijnlijk @Baja 

Je krijgt van KPN eerst een paar herinneringen om de spullen terug te sturen, daarna kan KPN je een factuur sturen voor de vervangingswaarde van de spullen.

 


Goedemorgen @Baja, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

De gemeente en KPN hebben niks met elkaar te maken dus echt handig is dit niet geweest. Waar bij de gemeente heb je het precies ingeleverd en wat gaven de medewerkers van de gemeente aan? Mijn advies is dan ook om deze zo snel mogelijk terug te halen en ze alsnog retour te sturen zoals @Noordzee in het eerste bericht ook aangeeft. Doe je dit niet, dan is er een kans dat de kosten van de apparatuur die we niet retour hebben ontvangen in rekening worden gebracht en ik zou graag zien dat dit wordt voorkomen. 


Reageer