Skip to main content

Het leek me handig. Je kan instellen op welke tijdstippen het wifi signaal in- en uitgeschakeld is, maar tussen 23u en 24u is het apparaat altijd uitgeschakeld. Dus mensen die na 23u nog wakker zijn, hebben hier niks aan. ik had het apparaat graag tussen 2u en 9u ‘s ochtends uitgeschakeld.

 

 

Dat kunt u toch instellen? Wat is het probleem? 


je hebt gelijk, zag niet dat de groene blokken per 2u gaan. Bij mijn vorige modem waren het blokken van 1uur, dus vond het vreemd dat de telling bij 22 stopte.


Welkom op de community @David6476312343. er staat inderdaad geen 24 bij, maar de groene blokken dekken de hele dag wel gelukkig 🙂 Ik ga er vanuit dat je daarmee in hebt kunnen stellen zoals je wilde.


Het lijkt niet te werken:

  1. ik selecteer de tijd waarop het apparaat uit meot zijn
  2. ik druk op de knop tijdschema actief
  3. ik wacht 10 minuten totdat de melding “wijzigingen opgeslagen” verdwenen is
  4. ik herlaad de pagina
  5. de tijd die ik geselecteerd heb is uit het overzicht verdwenen en het tijdschema is automatisch uitgeschakeld

ik heb ook geprobeerd om eerst het tijdschema actief te maken en daarna de tijd te selecteren, maar dan is er nergens een knop om het tijdschema op te slaan.

 

 


Dat is raar inderdaad. Gebeurt dat ook als je de Box 14 eerst herstart en daarna deze instelling probeert te doen?


Reageer