Skip to main content
Antwoord

Tool voor stroomadapter modem checken werkt niet

• July 15, 2025
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik krijg al 2x een mail van KPN om de adapter van mijn modem te checken, maar de tool waar naar je wordt door gelinkt werkt al in geen weken. Waarom stuurt KPN een herinneringsmail als die tool het nog steeds niet doet? Ik snap wel dat er tot nu toe weinig mensen zullen zijn geweest om de adapter om te ruilen, want je kan het gewoon niet checken. Ik denk dat een lijst met nummers misschien een betere oplossing is

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Schaapje55, ik denk graag mee. 

Ik heb dit zojuist op meerdere locaties getest, en ik zie geen problemen. Waar loop je precies vast? En krijg je een foutmelding te zien? Ben je op dat moment wel verbonden met Wifi thuis of in in dieder geval met het thuisnetwerk? En zou je ook een andere browser willen proberen? 

Misschien overbodig maar toch voor de zekerheid, je gebruikt deze tool? 

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 17, 2025

Hi ​@Schaapje55, ik denk graag mee. 

Ik heb dit zojuist op meerdere locaties getest, en ik zie geen problemen. Waar loop je precies vast? En krijg je een foutmelding te zien? Ben je op dat moment wel verbonden met Wifi thuis of in in dieder geval met het thuisnetwerk? En zou je ook een andere browser willen proberen? 

Misschien overbodig maar toch voor de zekerheid, je gebruikt deze tool? 

• Auteur
  • August 12, 2025

Hallo Alex, ja ik gebruik deze tool, ik heb het zojuist nog geprobeerd, maar geen resultaat. ‘Hij zegt: momentje, we zoeken je gegevens erbij dan gaat er iets draaien en dan verschijnt de tekst  :’oeps er gaat iets mis’. Ik heb het ook via een andere browser geprobeerd en ik ja op mijn thuis wifinetwerk. Ik hoor graag verder

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 14, 2025

Hmm, dit is vreemd. Ik probeer het nu bij mezelf en een collega en dit werkt zonder problemen. Je gebruikt geen VPN op je computer/laptop? Heb je dit ook met je mobiele telefoon geprobeerd? 

Nog een laatste check, zit je thuisabonnement wél gekoppeld aan de KPN ID waarmee je inlogt? 

• Auteur
  • August 29, 2025

Hallo Alex, nog even een reactie op jouw laatste vragen: op alles kan ik JA antwoorden.

intussen had ik meer problemen met de router, dus via de klantenservice is die gecontroleerd en die vertelden mij dat de router niet goed was. Dus die heb ik intussen omgeruild voor een nieuwe, alles werkt weer naar behoren

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 29, 2025

Aa kijk, blij om te zien dat alles nu is opgelost. 

Dankjewel voor de terugkoppeling hier.Â