Skip to main content
Vraag

TP-Link Archer BE800 aansluiten zonder KPN modem

• January 26, 2025
  • 33 reacties
  • 524 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

33 reacties

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2025

de TP-Link router in DMZ van KPN modem te plaatsen.

Ok en hoe doe ik dat als ik u vragen mag ik ben echt niet bekend met dit namenlijk alvast bedankt

Ga naar admin portaal van de KPN modem en bij netwerk instelling heb je een TAB DMZ. Daar kiest je het apparaat met MAC adres van de Archer router en stel hem als DMZ. Let op, in DMZ mag je de Archer niet als AP instellen maar als router. Het apparaat is sowieso te duur om als AP te werken.

Stom mischien 😞maar kan het niet vinden 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 28, 2025

wjb
Wijsgeer
  • January 28, 2025

Ik zeik ook, bij meeste camera's, De TS heeft niet verteld welke camera dat zijn, dus het is een vermoeden. 

Misschien is dat dan beter om eerst eens wat vragen te stellen.

Maar feit blijft dat als een camera via een cloud werkt en er dus geen port-forwardings nodig zijn dan zal er nooit maar dan ook echt nooit vanuit de cloud een verbinding opgezet worden met de camera. De verbinding om met de camera te communiceren is dan vanuit de camera opgezet en nooit vanuit de cloud.

wjb
Wijsgeer
  • January 28, 2025

Wat is nu toch het LAN IP adres van die camera?

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2025

Helaas werkt het nog niet mijn buiten camera’s wel 

maar de 2 binnen vertikken het gewoon 😉bedankt voor het meedenken en ga er morgen weer mee verder 

• Auteur
  • Topper
  • January 28, 2025

Btw mijn internet er nog eens bij gepakt en nog eens een speed test gedaan maar ik vind het toch niet zo super hoor zie foto van mijn internet abonnement en de speed test

• January 29, 2025

Als die tablet geen WiFi 6 ondersteund is dit een prima snelheid. Meet eens op een bekabeld aangesloten pc of laptop. 

wjb
Wijsgeer
  • January 29, 2025

Als die tablet geen WiFi 6 ondersteund is dit een prima snelheid. Meet eens op een bekabeld aangesloten pc of laptop. 

Ik vind de download snelheid wel wat laag ervanuitgaande dat het wifi toegangspunt zich in dezelfde ruimte bevindt en er de afstand tussen mobiel apparaat en het wifi toegangspunt niet al te groot is.