Skip to main content
Beantwoord

TV valt uit, l2 lampje op DSL poort V10 brand niet, nieuw y-kabel helpt niet

• May 10, 2025
  • 13 reacties
  • 133 keer bekeken

Goedeavond allemaal. Ik heb sinds 3 weken heel veel last van haperingen in mijn televisie. Beeld valt voor 30 sec uit. Terug kijken stopt zomaar ineens. Via de chat gaf een medewerkster aan dat bij het poortje dsl de l1 en l2 groen moeten branden. Bij mij brand alleen de l1 groen. Is er iemand op dit forum die daar verstand van heeft. Heb gisteren een nieuwe y kabel ontvangen en mevr zei daar moet het probleem mee opgelost zijn. Maar helaas ook dat geeft geen verandering. Samen met kpn al meerdere keren zowel het modem als de dw7022 gereset maar niks helpt. Kpn kan niks voor me betekenen want hun lezen mijn lijn uit en zeggen dat daar het probleem niet zit. Wie Ooh wie kan mij helpen 

Met vriendelijke groeten

Corina Hendrickx 

Beste antwoord door Ik_Combineer

​@Ik_Combineer ik zal morgen is anderen hdmi kabels aansluiten. Maar een monteur sturen ze niet. Want ze zeggen dat hun geen fouten kunnen ontdekken in de lijst ze zien geen verstoringen op me lijn. Kan er een laten komen. Maar dan wordt het op eigen kosten. U in ieder geval bedankt voor de snelle reacties 

De klantenservice bepaald niet of er kosten zijn, dat bepaald de monteur. De klantenservice kan/mag u enkel waarschuwen dat er mogelijk kosten zijn als het probleem in-home is. Aangezien maar 1 van de 2 lampjes branden en u een nieuwe pairbonding kabel heeft geprobeerd zit het probleem bij KPN en zal die betaalde monteur de kosten in zijn werkbon uit zetten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 10, 2025

Een monteur kan je helpen. Als een nieuwe Y kabel niet helpt zit er zeer waarschijnlijk buiten een probleem.

Test; als je de blauwe en witte kabel omdraait en de blauwe connector in de witte poort steekt, gaat dan L1 uit en L2 aan?

• Auteur
  • Helper
  • May 10, 2025

Een monteur kan je helpen. Als een nieuwe Y kabel niet helpt zit er zeer waarschijnlijk buiten een probleem.

Test; als je de blauwe en witte kabel omdraait en de blauwe connector in de witte poort steekt, gaat dan L1 uit en L2 aan?

Beste Ik_combibeer als ik dat doe dan knippert de l2 alleen maar en hij maakt helemaal geen verbinding meer. Zegt dan niet verbonden met internet en geen netwerk 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 10, 2025

Dan is je modem zeer waarschijnlijk nog goed als hij wel signaal op l2 ziet dan. Gok dat het probleem dan buiten zit -> en dat kan enkel een monteur oplossen.

• Auteur
  • Helper
  • May 10, 2025

​@Ik_Combineer ik zal morgen is anderen hdmi kabels aansluiten. Maar een monteur sturen ze niet. Want ze zeggen dat hun geen fouten kunnen ontdekken in de lijst ze zien geen verstoringen op me lijn. Kan er een laten komen. Maar dan wordt het op eigen kosten. U in ieder geval bedankt voor de snelle reacties 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • May 11, 2025

De klantenservice bepaald niet of er kosten zijn, dat bepaald de monteur. De klantenservice kan/mag u enkel waarschuwen dat er mogelijk kosten zijn als het probleem in-home is. Aangezien maar 1 van de 2 lampjes branden en u een nieuwe pairbonding kabel heeft geprobeerd zit het probleem bij KPN en zal die betaalde monteur de kosten in zijn werkbon uit zetten.

• Auteur
  • Helper
  • May 11, 2025

​@Ik_Combineer 

Mijn man zal morgen is bellen na kpn. 

U nogmaals bedankt voor de reactie. Ik laat u nog weten hoe dit verhaal afloopt. Nogmaals hartelijk dank voor u reactie 

Mvg 

• Auteur
  • Helper
  • May 11, 2025

​@Ik_Combineer goedeavond een vraagje wij hebben nu het wifi punt uitgezet. Maar nu ervaren we geen problemen meer.  Zodra de wifi weer inschakelen hebben we gelijk weer problemen met de televisie 

Mvg Corina 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 11, 2025

Dit is niet echt een chat, maar vertel, ben online.

• Auteur
  • Helper
  • May 11, 2025

​@Ik_Combineer ik heb je een prive bericht gestuurd 

• Auteur
  • Helper
  • May 12, 2025

​@Ik_Combineer 

Als wij de wifi uitzetten ervaren wij geen problemen meer met de televisie. Zodra ik het wifi weer aan zet dan gaat de tv gelijk weer haperen en de bekende problemen die ik had

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 12, 2025

Dat zou niet mogen, heb je iets van wifi versterkers in huis? - Mijn advies voor een monteur sta ik overigens nog steeds achter.

​@Ik_Combineer ik heb je een prive bericht gestuurd 

Ik reageer niet op privé berichten zoals ook onder elk bericht van me staat.

• Auteur
  • Helper
  • May 12, 2025

​@Ik_Combineer excuses heb ik niet gezien. Ja 1 wifi versterker. Zowel die als de normale wifi van het modem veroorzaakt problemen 

Mvg Corina 

• Auteur
  • Helper
  • May 12, 2025

​@Ik_Combineer net een terug koppeling gehad van kpn en hun sturen een 2e wifi punt op naar me. Want mevr denkt dat daar het probleem zit. De v10 werkt het beste met 2 wifi versterkers. 

Nou maar even aan kijken wat dit gaat doen. 

Mvg CorinaÂ