Skip to main content

KPN kan zo snel mogelijk beginnen met het uitfaseren van oude KPN ITV boxen. Dat er 2 huidige KPN TV + box en gloednieuwe soundbox overblijven. 

En verder kan KPN zo snel beginnen met het uifaseren van KPN Experiaboxen van V10 en V10A + de oude Fritzboxen. En dat er 3 KPN modems overblijven zoals KPN boxen 12 en 14 + de gloednieuwe Fritzbox. 

Verder kan KPN zo snel mogelijk afscheid nemen van het oude KPN Itv platform. Dat er maar 1 TV platform voor het KPN TV + box blijft. Want het onderhouden van twee KPN TV platforms kost veel geld en energie. Digitenne mag van mij gewoon blijven. 

De ITV ontvangers zijn al volledig over naar het zelfde tv platform. bron
Ze gebruiken wel een ander besturingssysteem.

Verder kunnen de huidige modems/ontvangers zolang ze veilig en ondersteund zijn gebruikt worden.

De v10 en v10a worden voorlopig nog niet uitgefaseerd. Daar heeft KPN net nieuwe firmware voor. Heel veel klanten hebben die nog niet eens. Bij de v10a is KPN nog maar een paar weken geleden begonnen met het uitrollen van deze nieuwe firmware. Dus nee, die boxen gaan nog wel een paar jaar mee.

bovendien ondersteund alleen de experiabox V10 en de fritzbox 7583 Pair Bonding. dus deze kunnen sowieso niet uitgefaseerd worden.

en in mijn inziens is de experiabox V10A ook nog gewoon een prima modem. 

waarom zou er apparatuur moeten worden uitgefaseerd die nog prima werkt? zonde van de apparatuur en alle kosten die daarbij komen kijken. 

KPN kan zo snel mogelijk beginnen met het uitfaseren van oude KPN ITV boxen. Dat er 2 huidige KPN TV + box en gloednieuwe soundbox overblijven. 

En verder kan KPN zo snel beginnen met het uifaseren van KPN Experiaboxen van V10 en V10A + de oude Fritzboxen. En dat er 3 KPN modems overblijven zoals KPN boxen 12 en 14 + de gloednieuwe Fritzbox. 

Verder kan KPN zo snel mogelijk afscheid nemen van het oude KPN Itv platform. Dat er maar 1 TV platform voor het KPN TV + box blijft. Want het onderhouden van twee KPN TV platforms kost veel geld en energie. Digitenne mag van mij gewoon blijven. 

Ben je aandeelhouder of bestuurder geworden bij KPN ? 

Digitenne mag van mij gewoon blijven. 

Kijk, daar hou ik van. Digitenne rules! 😎😍😉👌🏾

Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als we de HMB2260 en V10A uitfaseren, maar in principe werken ze beide gewoon nog naar behoren. 

Ben er persoonlijk geen fan van omdat die hmb2260 erg lang duurt over updaten en dat is vervelend om op te wachten en de V10A heeft maar 1 lampje aan de voorkant en dat zegt niet genoeg als er iets aan de hand is. Maar beide "problemen" zijn nou niet echt goede reden om ze af te schrijven.

Reageer