Skip to main content

Sinds gisterenavond valt minimaal 1 keer per uur het internet weg (op alle apparaten). Ik heb niet kunnen constateren wat de oorzaak is. Ik heb een ‘normale’ internet verbinding (dus geen glasvezel). De modem (Box 12) heeft bij internet zodra ik kijk als hij uitvalt een knipperend lampje en de wifi heeft dan geen lampje. Ik heb het idee dat de modem de verbinding elke keer binnen een minuut a twee weer kan herstellen, maar tijdens een digitale vergadering is het wel vervelend als je 3 keer wegvalt. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Ik heb alle kabels (voor zover ik erbij kan) nagelopen en geen breuken of andere rare fratsen gevonden. PS: ik heb de modem al tot twee keer toe gereset en meermalen opnieuw opgestart met de servicetool en handmatig, en dat heeft ook niet geholpen.

Wat heb je zoal aangesloten op het modem?


@Joep1965 Hoi Joep, direct aan de modem met kabel zit de tvbox van kpn aangesloten. Verder hebben we een aantal laptops, 3 telefoons, een smart tv en ps 4 die gebruik maken van de modem. Echter staan deze bijna nooit tegelijk aan. Het internet valt ook uit als er slechts 1 telefoon en een laptop aanstaan.


Dan zou je toch geen problemen verwachten.  Ik raad je aan om toch de klantenservice 0800-0402 te bellen.  Ze kunnen dan de lijn nameten. 


@Joep1965 Dankjewel! Net al gedaan, ze sturen een nieuwe modem op! Hopen dat dat het probleem verhelpt