Skip to main content

Goede morgen,

Ik heb al diverse zaken geprobeerd om naast het internet wat feilloos werkt zonder experiabox, mijn IP TV werkend te krijgen. Hierbij heb ik het script gebruikt wat op het net te vinden is. fabianishere

Dit heeft alles bij elkaar zo;n 5 uur gwerkt, waarna er een update kwam van Unify (vinkje auto update vergeten uit te zetten) waarna alles in duigen viel. Ik heb het script opnieuw gebruikt, maar zonder succes. Ik kom er zelf niet meer uit en ben dus op zoek naar iemand die mij eventueel kan ondersteunen om het weer werkend te krijgen, daar ik zelf een newbie ben als het gaat om SSH, etc. 

specs;
UniFi OS 3.2.12
Dream machine pro
Switch US 16 150 w
 

Eerst terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan het script weer proberen? 


Helaas werkt dit niet. 
hoe kan ik het beste zien wat er concreet gebeurd ?


@JBmusic Ik ben zelf niet direct bekend met dit type apparaat maar misschien heb je wat aan het onderstaande topic:

 


Hoi Remco 

 

dank voor je input. 
ondertussen heb ik alles draaien zonder de Experiabox. Ik heb via de ssh en chat gpt de oplossing gevonden en nu werkt het als een zonnetje …


Wat fijn @JBmusic dat je alles weer aan de praat hebt gekregen! 


Hoi Remco 

 

dank voor je input. 
ondertussen heb ik alles draaien zonder de Experiabox. Ik heb via de ssh en chat gpt de oplossing gevonden en nu werkt het als een zonnetje …

Dag JB,

 

Zou je misschien kunnen toelichten wat je dan gedaan hebt? Ik krijg IPTV ook niet werkend.

 

Groet,

Maurice


Hi Maurice! Welkom op de KPN Community. Mocht de toelichting uitblijven dan kun je ook altijd even een kijkje nemen in dit topic voor het gebruik van eigen router.