Skip to main content
Vraag

Update van Experia Box V10 vannacht niet geweest, ondanks mail en sms'jes

• September 9, 2025
  • 10 reacties
  • 124 keer bekeken

Hartelijk goedemorgen,  vraagje.......... gisteren 3x ( sms mail en mijn kpn)bericht ontvangen over de update dat deze afgelopen nacht zou plaats vinden.   Echter er is helemaal niets gebeurt.

Wat nu te doen..... rustig blijven zitten en hopen/denken dat het wel goed komt? 😊

Heb V10 modem met V1.01.00T04.4 intermediate software en Super Wifi 2 en glasvezel.

Met vriendelijke groet uit Zandvoort 

10 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 9, 2025

Het komt wel vaker voor dat de update niet is gedaan 

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • September 9, 2025

….Maar het gebeurt ook andersom…

Vorige week viel het Internet tijdelijk weg en toen bleek dat de V10 een update had ontvangen, dit zonder dat ik vooraf ben geïnformeerd.

• Nieuwkomer
  • September 10, 2025

Vannacht update van mijn experia v10. Vanmorgen geen wifi meer. Kon nog wel mijn wifi hernoemen maar mijn eigen wachtwoord weer aanmaken niet gelukt. Moest dus thuis wifi op alle apparaten opnieuw installeren. Super wifi-punten werkten ook niet meer.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 11, 2025

Hartelijk goedemorgen,  vraagje.......... gisteren 3x ( sms mail en mijn kpn)bericht ontvangen over de update dat deze afgelopen nacht zou plaats vinden.   Echter er is helemaal niets gebeurt.

Wat nu te doen..... rustig blijven zitten en hopen/denken dat het wel goed komt? 😊

Heb V10 modem met V1.01.00T04.4 intermediate software en Super Wifi 2 en glasvezel.

Heb je de update al binnengekregen. We proberen de informatie voorziening zo soepel mogelijk te laten verlopen maar soms loopt er helaas iets spaak, excuses daarvoor!

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 12, 2025

Heb je de update al binnengekregen. We proberen de informatie voorziening zo soepel mogelijk te laten verlopen maar soms loopt er helaas iets spaak, excuses daarvoor!

Hoi Remco,  dank voor de reactie.

Tot op heden nog geen update ontvangen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 12, 2025

Je zou hem even een herstart of reset kunnen geven om te kijken of je dan de update kan forceren.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 12, 2025

Je zou hem even een herstart of reset kunnen geven om te kijken of je dan de update kan forceren.

Hoi Remco, samen met een collega van jou ( 2e lijn heet dat hoorde ik) wel een keer of 6 een herstart geprobeerd maar hij kon vanaf zijn kant mijn modem niet eens bereiken. Allemaal rode kruizen op zijn beeldscherm .

Na 1,5 uur telefonisch contact is er uiteindelijk besloten om een ander/nieuw modem ( V10 of V12)bij mij te laten aansluiten. Dit gaat morgenochtend door een monteur van jullie gebeuren. Hopen dat het goed gaat komen.....we gaan het meemaken 🤞

Bedankt voor het meedenken/reageren.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 16, 2025

Hoi ​@Rynomano sorry ik was even afwezig. Is het allemaal in orde gekomen? Als we nog iets kunnen doen laat het dan weten!

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2025

Hoi Remco, 

Afgelopen zaterdag is er een monteur geweest. Hij kwam eigenlijk voor niets want mijn modem maakte nu wel contact met jullie.( was ineens zichtbaar in jullie systemen) Er hoefde dus geen ander/nieuw modem geplaatst te worden. 

Maandagnacht is de nieuwe software gedownload zowel op het modem als op de Super Wifi punten. Dus eigenlijk is alles momenteel in orde.😊

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 16, 2025

Kijk dat zijn wel de betere berichten 😁. Fijn dat het dan nu wel werkt! Sorry dat het even geduurd heeft en mocht je nog ergens tegen aanlopen laat het dan weten!