Skip to main content

Giiedee dag

Ik krijg ieder 30 seconden en pip uit mijn moden, hoe gaat dit uit? AubĀ 

Goede dag.Ā 

Ik krijg ieder 30 seconden en pip van mijn modem, hoe kan ik deze uit zetten?

Ik hoor jullie aantwoord graag.Ā 

Ā 

Admin: dubbelĀ topic samengevoegd, 1 keer is genoeg


Hallo @PatriciooĀ welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Ā 


HalloĀ @PatriciooĀ je hebt al een topic aangemaakt met dezelfde vraag, zie mijn reactie daar.

Waarom 2x een topic starten over hetzelfde onderwerp?

Is tegen de forumregels, werkt verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen.

Ā 


Hello JanD bedankt

HetĀ is mijn eerste keer hier, ik heb dat niet gemerk zeg maar, hoe kan ik dat fixeren?

Bij VRAAG heb ik idd de topic ' modem' voor gekozen en op het einde van mijn bericht staat ook ' moden' idd maar ik denk dat hoort de. Bij.Ā 

Is dit wat u bedoeld?Ā 


Ā Dit is hem JanDĀ 


Hallo @PatriciooĀ Geef de modem eens een fabrieks-reset, is het nu over?

Ā 


Hallo @PatriciooĀ zie mijn reactie in het andere topic en laat dit topic gewoon rusten, d.w.z. niet meer in reageren.

Een moderator kan dit topic verwijderen en/of samenvoegen met je andere topic.

Ā 


JanD, ik ben niet zo technische, gewoon bij de witte knop (hersteld knop) in doen en klaar, dus uit zetten en pass hoeveel minuten weer aa doen?Ā 


Hallo @PatriciooĀ resetten is met een paperclip in het resetgaatje drukken en ingedrukt houden tot er 1 om meer lampjes uit gaan en/of gaan knipperen en dan meteen loslaten.

Je kunt het ook combineren, resetgaatje en witte knop ingedrukt houden totdat ā€¦.

Ā 


Is goed JanD, gaat we verder met mijn andere topic, ik heb al een foto van mijn moden door gestuurd en ook een vraag na uw AANTWOORD

Ā 


Ik deed het in beide manieren maar het gaat niet weg, hoe paar fotos van de gastje en witte knop JanDĀ 

Ā 


Hallo @PatriciooĀ als het geluid blijft is het modem vermoedelijk aan het defect raken.

Dan even bellen met 0800 0402.

Succes.

Ā 


Hallo @PatriciooĀ 

Ā 

Komt de pip wel uit het modem, op de 1ste foto zie ik er iets naast staan wat op een telefoon lijkt, komt het daar niet uit?
Als je die telefoon uitzet of ergens anders plaatst, hoor je dan nog steeds de pip uit het modem komen?


HalloĀ @PatriciooĀ als het geluid blijft is het modem vermoedelijk aan het defect raken.

Dan even bellen met 0800 0402.

Succes.

Ā 

JanD ik heb er al gebeld, bedankt voor de moeite en je tijd man, Geweldig..Ā  Fijne dag nog. Hasta luegoĀ 


HalloĀ @PatriciooĀ 

Ā 

Komt de pip wel uit het modem, op de 1ste foto zie ik er iets naast staan wat op een telefoon lijkt, komt het daar niet uit?
Als je die telefoon uitzet of ergens anders plaatst, hoor je dan nog steeds de pip uit het modem komen?

Hallo Gesp goede punt van u, maar nee, inmiddels het is opgelost man, hartelijk beideĀ