Skip to main content

Mijn modem zendĀ een ander SSID uit dan wat op de modem staat. Sinds 2 weken gebeurd?

Hoi Nees,

zou je mij prive je postcode met huisnummer kunnen sturen met serienummer van de modem dan kan ik de wifi weer terug zetten naar standaard waardes

Ā 

Hoi Nees,

zou je mij prive je postcode met huisnummer kunnen sturen met serienummer van de modem dan kan ik de wifi weer terug zetten naar standaard waardes

Ā 

Waarom zou Nees dat doen? Wie ben jij? Ben jij een KPN medewerker?Ā 

Ja klopt ik ben monteur

Dat kan iedereen wel zeggen...

Hi ā€‹@Hofma503, ook al ben je monteur bij KPN,Ā alleen moderators van het forum mogen gebruikers om privĆ©gegevens vragen ivmĀ wet- en regelgeving. Je kunt een medewerker van het forum een privĆ© bericht sturen om een monteurs functietitel te krijgen, mocht je dat willen natuurlijk.Ā 

Hoi Nees,

zou je mij prive je postcode met huisnummer kunnen sturen met serienummer van de modem dan kan ik de wifi weer terug zetten naar standaard waarde

Ā 

Je mag hier geen adresgegevens openbaar plaatsen ā€‹@Nees66Ā ! Dat is niet toegestaan volgens de forum voorwaarden.

Sorry

Hoi Nees,

Ā 

Hi ā€‹@Hofma503, vanuit het moderator team ben je hier vaker op gewezen, het is niet de bedoeling om hier om te vragen en ik wil je dan ook met klem verzoeken om dit niet nogmaals te doen. Uiteraard wordt het wel erg gewaardeerd dat je anderen wil helpen via de community, maar dit is niet de manierĀ šŸ˜‰

Ā 

ā€‹@Nees66Ā wat vreemd dat je ineens een andere SSID te zien krijgtĀ šŸ¤”

Wat gebeurt er als je een helemaal nieuwe SSID en wachtwoord aanmaakt via onze online tool: wijzig je netwerknaam en wachtwoord?

Hi ā€‹@Nees66, ik heb nog geen verdere reactie van je gezien en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is om eenĀ helemaal nieuwe SSID en wachtwoord aan te makenĀ via onze online tool:Ā wijzig je netwerknaam en wachtwoordĀ šŸ™‚

Oftewel wanneer men je kpn id + wachtwoord heeft kan men op afstand je ssid en wachtwoord van je router aanpassen.ijkt me niet wenselijk.

Elke persoon met toegang vanuit kpn kan dit. Zie dat je zelfs het wachtwoord zichtbaar kan maken.

Dit kan gelukkig niet ā€‹@Francoix, deze tool werkt alleen als je verbonden bent met je thuisnetwerkĀ šŸ™‚

Reageer