Skip to main content
Beantwoord

V10 modem herstart meerdere keren per dag

• 1 augustus 2025
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Al maanden lang herstart mijn modem soms wel meerdere keren per dag.

snachts lijkt het goed te gaan. Maar als ik mijn dag start, de tv aanzet (google tv streamer) en ik start een app op, kpn, videoland of iets anders.. 

hoor ik een tikje en herstart mijn modem.

vervolgens duurt het heel lang voordat alles op groen staat. En daarna knalt ie er weer uit.

Ik heb dit eerder al aangegeven. Toen lag t volgens kpn aan de adapter.

Nieuwe adapter toegestuurd gekregen. Modem herstart nog steeds.

vervolgens een nieuwe V10 modem gehad.. maar het probleem houdt maar niet op.

wat gaan jullie hieraan doen? Ik heb geen zin om nog 5 x een nieuwe modem te ontvangen. Ik wil gewoon constant internet!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@KayKay, welkom op onze community! Een wegvallende verbinding heb je ook niet veel aan. Er was inderdaad een issue met een specifieke stroomadapter maar ik begrijp dat die al vervangen is. Dat de experiabox ook al vervangen is lijkt me het een en ander wel uit te sluiten. Ik denk wel dat het t handigst is hierover nog eens met ons te bellen, mijn collega's kunnen hier het handigst even meedenken. Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken.

Als de oorzaak ergens in je netwerk ligt kunnen we hier met de community anders ook wel mee denken maar ik denk dat het een goed idee is als de lijn eerst uitgelezen wordt.

Bekijk origineel

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16428 reacties
  • Antwoord
  • 5 augustus 2025

Hoi ​@KayKay, welkom op onze community! Een wegvallende verbinding heb je ook niet veel aan. Er was inderdaad een issue met een specifieke stroomadapter maar ik begrijp dat die al vervangen is. Dat de experiabox ook al vervangen is lijkt me het een en ander wel uit te sluiten. Ik denk wel dat het t handigst is hierover nog eens met ons te bellen, mijn collega's kunnen hier het handigst even meedenken. Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken.

Als de oorzaak ergens in je netwerk ligt kunnen we hier met de community anders ook wel mee denken maar ik denk dat het een goed idee is als de lijn eerst uitgelezen wordt.

Reageer