Skip to main content
Antwoord

V10 modem voldoet niet bij het gamen

• September 26, 2025
  • 7 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb een experia v10 modem maar ik vind dat het gamen niet goed ondersteund wordt. Is dat een kwestie van andere instellingen of de beperking van het modem?

Beste antwoord door bnh

De V10 voldoet prima aan de huidige norm en zeker als het volledig bekabeld is. Ik denk dat je het eerder in de pc of console moet zoeken. Je kunt je modem even resetten en eventueel de klantenservice je verbinding laten uitlezen.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 26, 2025

Beste ​@Hodger hoe game jij, bekabeld of draadloos? Dat kan een wezenlijk verschil uitmaken.

Als je een snelheidstest doet, wat zijn dan je pingtijden?

De V10 is, mits correct ingesteld, geschikt voor hobby en beroep.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2025

Dank voor je reactie. ik game bekabeld en de pings zijn op zich oké. Toch heb ik in het het spel vaak vertraging. Het is minimaal maar ik ervaar het wel.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 27, 2025

Heb je een glasvezel of een dsl aansluiting 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 28, 2025

KPN glasvezel. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 28, 2025

De V10 voldoet prima aan de huidige norm en zeker als het volledig bekabeld is. Ik denk dat je het eerder in de pc of console moet zoeken. Je kunt je modem even resetten en eventueel de klantenservice je verbinding laten uitlezen.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 29, 2025

Welkom op de community ​@Hodger, hoewel de aanleiding minder leuk is. Als je steeds vertraging hebt bij het gamen, wordt dat na een tijdje best irritant 😕 Heel goed dus dat je hier even over aan de bel trekt!

Ik zie dat bnh je al een aantal tips heeft gegeven, en ben benieuwd hoe het er nu voor staat?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 6, 2025

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!Â