Skip to main content

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn modem V10 willen omruilen omdat wij 2 pubers thuis hebben en ik graag de wifi beter zou willen beheren. Dus schermtijd instellen per ip adres etc. volgens medewerker van de helpdesk kan ik mijn modem niet ruilen omdat deze het nog doet maar dat is toch raar dat nieuwe klanten wel de beste en nieuwste modem krijgen? Zit er dan niks anders op dan overstappen als je het gebruik van je kinderen in de gaten wil houden? Jaren klant zowel zakelijk als prive en mobiele abonnementen maar zoiets simpels als een modem ruilen doen ze niet aan..

Wie heeft een gouden tip om dit in te stellen?

Goede modems worden niet omgewisseld @Ellen19861986 , alleen modems die niet meer ondersteund worden door KPN wegens technische of softwarematige veroudering, dat zijn nu alle modems tot en met de Experia V9.

De V10 wordt dit jaar softwarematig bijgewerkt zodat deze zo goed als gelijk werkt met de nieuwere modems.

Ondertussen kun je via de V10 voor de wifi wel een tijdklok instellen binnen de rubriek ECO en verder kun je onder de rubriek wifi, subrubriek geavanceerd op MAC-adres e.e.a filteren, dus niet op IP-adres

 

 


KPN is bezig met de uitrol van nieuwe firmware voor de Experiabox v10. Deze nieuwe firmware heeft dezelfde functies als die op de KPN Box 12 staat. 


KPN is bezig met de uitrol van nieuwe firmware voor de Experiabox v10. Deze nieuwe firmware heeft dezelfde functies als die op de KPN Box 12 staat. 

Bedankt voor deze reactie! Fijn te horen~!


KPN is bezig met de uitrol van nieuwe firmware voor de Experiabox v10. Deze nieuwe firmware heeft dezelfde functies als die op de KPN Box 12 staat. 

Bedankt voor deze reactie! Fijn te horen~!

Helaas gaat de uitrol niet snel. KPN doet dat heel rustig aan... dus het kan even duren voordat u hem heeft.

Als u naar http://192.168.2.254 gaat (thuis, vanaf lokaal netwerk) en u ziet linksboven een Chinees teken staan, dan heeft u nog de oude firmware. 

De nieuwe firmware ziet er totaal anders uit.


 

KPN is bezig met de uitrol van nieuwe firmware voor de Experiabox v10. Deze nieuwe firmware heeft dezelfde functies als die op de KPN Box 12 staat. 

Bedankt voor deze reactie! Fijn te horen~!

Helaas gaat de uitrol niet snel. KPN doet dat heel rustig aan... dus het kan even duren voordat u hem heeft.

Als u naar http://192.168.2.254 gaat (thuis, vanaf lokaal netwerk) en u ziet linksboven een Chinees teken staan, dan heeft u nog de oude firmware. 

De nieuwe firmware ziet er totaal anders uit.

 

 

Dit is inderdaad het scherm wat ik krijg..


 V1.01.00T04.3Intermediate

Als je dit onderin het inlogscherm ziet staan, is de V10 al wel voorbereid op de komende update @Ellen19861986 en @Nick83 


Reageer