Skip to main content

De afgelopen tijd valt de verbinding van mijn experiabox steeds weg waardoor ik geen tv/internet meer heb. Na het uitzetten/resetten van het modem werkt het weer. 
kan het zijn dat hij kapot aan het gaan is? Hij is al aardig wat jaren oud. 
Alvast bedankt voor de reactie. 

Dat kan maar het kan ook zijn dat er sluiting in een stekkertje is of het gebruik van draadloze verbindingsets. Gaan er rode lampjes branden tijdens uitval?


Hallo @Breas ,

Bel vandaag tussen 8.00 en 17.00 met 0800-0402. Dan kan een vervangend modem worden geregeld.

(zondag gesloten) 


@Breas Welkom op het forum! Is het nog gelukt met het omruilen van het modem? Je kan anders ook even de Wifi Manager doorlopen en als daaruit blijkt dat het modem niet goed functioneert dan kan deze ook via deze weg worden omgeruild. Ik hoor graag of je nog hulp nodig hebt!


@Breas Welkom op het forum! Is het nog gelukt met het omruilen van het modem? Je kan anders ook even de Wifi Manager doorlopen en als daaruit blijkt dat het modem niet goed functioneert dan kan deze ook via deze weg worden omgeruild. Ik hoor graag of je nog hulp nodig hebt!

Beste Remco, 

van een afstand is een reset gedaan door een medewerker van KPN. Zij heeft mij goed geholpen en mij aangegeven dit eerst even te proberen. Helaas is het modem daarna toch weer uitgevallen en heb ik de stekker er weer uit moeten halen. Hierna heeft hij het weer gedaan. 
De WiFi manager geeft aan dat mijn modem verouderd is en geeft een advies voor een nieuw modem en super WiFi punten. Het modem snap ik alleen heb ik al twee experia WiFi accesspoints welke goed werken, waarom zou ik dat super WiFi punten aan moeten schaffen? Hopelijk kan jij mij hierbij helpen, alvast bedankt. 
mvg Martin 


Dan ga ik even kijken @Breas! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Dan ga ik even kijken @Breas! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Beste Remco,

mijn profiel is aangepast. 
 

mvg Martin


@Breas Dank je voor het privébericht. Ik zie dat het modem inderdaad van een ouder type is en in aanmerking komt voor een omruil. Ik heb een order voor je geplaatst en je ontvangt binnen enkele werkdagen het nieuwe modem in huis. Je zal dan later een brief ontvangen met een retourstikker waarmee je het oude modem dan terug kan sturen! 


@Remco_ bedankt voor je hulp. Ik heb bericht gehad van de bezorging. 
alvast een hele fijne avond. 
 

mvg Martin 


Graag gedaan 🙂 . Ik wens je ook een fijne avond en post gerust nog eens een bericht als we iets voor je kunnen doen!