Skip to main content

Met regelmaat valt mijn modem uit. Dit lijkt steeds vaker te gebeuren. Vaak met rood lampje, soms blijven alle lampjes continue groen branden. Op dat moment is er ook geen TV meer.

Aangezien ik via apps diverse zaken op afstand bedien (bijv verwarming) is het erg vervelend als modem dan weer is uitgevallen. Kan er worden vervangen door bijv V10 ??

Mvrgr

Hallo @MarcelK2861 ,

Via de wifimanager kan je hem omruilen,Echter krijg je dan meestal een box 12.Maar soms ook nog de V10,Die kans is dus ook niet 0%  (bij pairbonding en SIB bijvoorbeeld,Maar soms krijg je ook gewoon zomaar een V10,Maar dat gebeurd niet vaak)😉


Hoi @MarcelK2861 . Welkom op het forum.

Wat hinderlijk dat de v8 aldoor uitvalt. Ik wil graag je lijn doormeten om te kijken of er misschien nog iets anders aan de hand is.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Ik heb een en ander aangepast.

Ik merk ook problemen met casten naar TV.  Viaplay hapert heel erg tijdens streaming


Ik heb nog geen postcode en huisnummer van je, @MarcelK2861 . Kun je die in je profiel zetten en mij daarna een seintje geven?


Done!


@MarcelK2861  Ik zie inderdaad verbrekingen op jouw lijn. Laten we eens kijken of de v8 de boosdoener is. 

Ik heb je een nieuw modem gestuurd. Je kunt de v8 omruilen. Heb je de SMS met logistieke informatie ontvangen?
 


SMS ontvangen. Bedankt hiervoor.

Moet die omruil 1:1 zijn?  Of mag dat evt ook dag later?


Het nieuwe modem blijft een week op het PostNL punt liggen.  Als jij het nieuwe modem mee wilt nemen zal je de oude direct moeten inleveren. (gelijk oversteken, zeg maar)