Skip to main content
Beantwoord

Veranderen bij "herstel wachtwoord" ook de modem instellingen?

• March 8, 2026
  • 7 reacties
  • 71 keer bekeken

Mijn pc was gehackt. Ik kan nu niet meer in mijn modem komen. Als ik via IP dit probeer.

Als ik herstel wachtwoord doe. Veranderen dan in dit geval ook de rest van de instellingen? Zo komt het niet over als ik de afbeelding zie. je zou denken een soft reset alleen voor wachtwoorden

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Je kunt eens proberen om een extra wifi netwerk aan te maken om daar dan die Multibeam mee te verbinden. Tegenwoordig kan dit makkelijk via de MijnKPN app

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 8, 2026

Hallo ​@Lingen ,

Nee, hiermee wordt alleen het wachtwoord gewijzigd. De verdere instellingen wijzigen niet.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 8, 2026

Je zult ook het modemwachtwoord moeten wijzigen zoals in de laatste zin staat ​@Lingen 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 8, 2026

Alles is gelukt!  Bedankt!

Nu nog de strijd proberen te winnen en mijn Harman Kardon Speakers weer zien te koppelen. Tot op heden lukt dat niet

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Lingen, welkom op onze community! Ik zie dat je vraag al goed beantwoord is. Fijn dat het gelukt is!

Waar loop je tegenaan met het koppelen van je speakers? We denken graag even mee!

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 9, 2026

De speakers wordt wel "gevonden".door de Home app. Hij krijgt de verbinding met wifi netwerk niet voor elkaar. We op het zelfdee netwerk. 

De HK Cit. 100 is gelukt maar de Multibeam 700 wil maar niet op het netwerk komen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Je kunt eens proberen om een extra wifi netwerk aan te maken om daar dan die Multibeam mee te verbinden. Tegenwoordig kan dit makkelijk via de MijnKPN app

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 13, 2026

Ik heb 2 netwerken. Alleen de HK 700 wil niet connecten ermee. Dit was eerst wel zo