Skip to main content

Mijn Box12 heeft een update gehad en sindsdien heb ik alleen maar verbindingsproblemen in huis. Aantal apparaten in huis verliezen steeds hun wifi verbinding of hebben wel verbinding maar geen internet. En ook de via LAN aangesloten apparaten zijn soms offline. De draadloze printer kan helemaal geen verbinding meer krijgen.

Modem is al een aantal keer opnieuw opgestart. Zijn er nog meer dingen die ik kan controleren of doen?

De netwerkstatus van mijn printer zegt trouwens dat er conflicterende kanalen zijn op de router.

Hallo @j3roentje had ik ook een poosje na de update, het wifi-systeem is echter zelflerend en nu na een week geen problemen meer.

Binnen wifi gebruik ik wifi 6 ax met de instellingen zoveel mogelijk op AUTO

 

 


Hey @j3roentje, dit is niet iets wat we herkennen, en verwachten, van de update. Dus we zijn hier benieuwd naar. Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Dan kunnen we hier wat dingen nakijken.

Qua wat je zelf kunt proberen, een reset is een goede basis voor verdere troubleshoot. 


Goedemorgen @j3roentje, ik zie dat je nog niet weer terug bent geweest hier.  We willen hier wel graag verder naar kijken omdat de update dit niet zou moeten veroorzaken. Dus we willen graag onderzoeken wat hier precies aan de hand is. Dus, als je de kans ziet, zien we je graag terug :)

Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Dan kunnen we hier wat dingen nakijken.

 


Goedemorgen @j3roentje, ik zie dat je nog niet weer terug bent geweest hier.  We willen hier wel graag verder naar kijken omdat de update dit niet zou moeten veroorzaken. Dus we willen graag onderzoeken wat hier precies aan de hand is. Dus, als je de kans ziet, zien we je graag terug :)

Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Dan kunnen we hier wat dingen nakijken.

 

Eigenlijk werkt alles weer, en ook stabiel. Alleen werkt mijn draadloze printer, een Epson Stylus SX-425W, niet meer. Deze deed het voorheen prima op de Box12.

Is er in de update iets veranderd wat van invloed is op de werking van mijn printer. 

 

Profiel zal ik even keer aanvullen. 


Ah, goed om te horen! Heb je hier nog verder contact over gehad met ons? 

 

Er zit niet specifiek iets in de update dat wat doet met de werking van aangesloten apparatuur. Maar het is wel een wifi printer, dus wellicht dat er rondom de wifi toch wat gewijzigd is. Wat ervaar je aan meldingen en gedrag als je probeert te printen?