Onlangs een nw modem van de kpn opgehaald omdat mijn oude geen updates meer ondersteunde.
Aangesloten en tot mijn verbazing kreeg ik bij de wifi ssid geen nr dat achterop stond maar een persoonlijke inlog en al wat ik probeerde de wireless key gaf aan dat het verkeerd was.
Eindeloos in de weer geweest op de site van de kpn om in contact met hen te komen en uiteindelijk via google een tel nr kunnen achterhalen. De 1e x dat je dit belt krijg je adviesom naar de website te gaan en wordt de verbinding verbroken. Direct weer gebeld en ei delijk iemand aan de telefoon, ik was inmiddels zo'n beetje einde te raad en een halve middag verder.
Het bleek dat ik een modem heb gekregen die waarschijnlijk retour is gekomen en waar iemand een persoonlijk ww had gemaakt.
Fijn dank je wel kpn, aansluiten is op deze manier helemaal niet makkelijk.
Volgende dag keurig gebeld door de kpn omdat ik een klacht had ingediend, excuses,ik had inderdaad een modem dat teruggestuurd was gekregen.
KPN HET ZOU FIJN ZIJN ALS JULLIE OPJE SITE DIRECT EEN TELEFOONNUMMER ZETTEN VOOR JULLIE KLANTEN.
Dit is niet de 1e x dat jullie onoverzichtelijke site voorbij komt in de media maar het schijnt dat jullie er maling aan hebben.
Mvg teleurgestelde klant