Skip to main content

Is het mogelijk om het modem dat ik nu heb te vervangen door een leen nieuw model.

Ik dien het modem zo nu en dan  te resetten(aan/uit zetten) omdat internet hapert.

Als ik inlog op het modem krijg ik onderstaande versie te zien

Ärcadyan VGV7519

 

Met vriendelijke groet,

 

Dat zou best eens kunnen lukken als u de wifimanager doet. Klik hier


Welkom bij ons op het forum @GuyR. Als je de Wifi Manager doet die Joep noemt kan die je daarmee helpen. Je zegt dat je nu een vervangend model te leen hebt van iemand, als je de Wifi Manager doet moet je de V8 wel weer aansluiten. Er wordt namelijk gekeken naar het model wat op dat moment is aangesloten, als de Manager een ander modem ziet zal het resultaat anders zijn.


Ik lees dat ik mijn bericht iets te onduidelijk heb geformuleerd. Ik heb geen model te leen, maar ik vraag aan jullie (KPN) of ik mijn modem(experiabox) niet kan vervangen. Dit modem wordt volgens mijn niet meer door jullie uitgeleverd. Het modem heb ik gekregen destijds toen ik nog bij telfort klant was 

Als ik inlog in het model krijg ik te zien  Ärcadyan VGV7519

De wifi-manager zojuist uitgevoerd en het advies is wissel het modem, dus dat heb ik gedaan.

Bedankt voor het advies


De V8 wordt niet meer geleverd inderdaad, dat klopt. Goed om te lezen dat er nu een nieuw model naar je onderweg is, je kunt voor de zekerheid een foto maken van hoe de kabels nu aangesloten zijn. Dat kan het aansluiten van de nieuwe makkelijker maken.