Skip to main content

wij zijn al sinds 1978 klant en hebben een sterk verouderde xperiabox. Ook is ons in al die jaren nooit een trouwe klanten aanbieding gedaan of cadeau gegeven. het loont dus blijkbaar idd zoals onze kinderen zeggen om ieder jaar op te zeggen. Zullen dit dan na bijna 44jaar dan daadwerkelijk ook maar doen.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ervaart u problemen met de experiabox? Want als die er zijn krijgt u gewoon een andere hoor. 


Ten eerste betalen we veel meer dan het aanbod wat nieuwe klanten wordt gedaan. We resetten de experiabox regelmatig omdat de tvontvanger vast loopt.

We hebben nu de knappe op onze tv geïnstalleerd en kijken nu via de app. Omdat de bekabelde internetaansluiting nogaleens hapert doet het beeld dat ook. WiFi in de tuin op nog geen 10m van de ontvanger is waardeloos


Knappe= kpn app


Een goede geste is misschien om hele trouwe klanten ook WiFi versterkers kado te doen


Nieuwe klanten krijgen een welkomstcadeau.  Dat doen alle providers. Het is onbetaalbaar om alle klanten korting te geven.  De prijzen zouden dan alleen maar omhoog gaan. Kortingen betaal je immers altijd zelf. Kpn geeft wel leuke kleinere kadootjes zoals gratis film of soms gratis extra snelheid etc. Wifi versterkers kunt u kopen met een grote vasteklantenkorting. Uiteraard hoort een een probleemloze verbinding te hebben.  Daar helpen we u graag mee.


Het zal toch opzeggen worden en een andere aanbieder zoeken

 


Na 44jaar kortingen voor andere te betalen wil ik liever zelf een keer het voordeel

 


Prima toch. Als u het gedoe er omheen geen probleem vindt. Gras bij de buren is vaak groener:wink:


Zoals Joep heeft uitgelegd is er geen grote korting meer mogelijk. Elk jaar overstappen is de enige manier volgens mij. Ik doe dit niet en blijf bij het oude bekende. Het werkt en ik ben tevreden. Dat zult u ook zijn na zoveel jaar. Storingen, die zijn er om opgelost te worden. Kortingen helaas niet.


Ik kies toch voor overstappen. Ga meer op de kleintjes letten. Ben ik het verleden te vaak coulant en gemakzuchtig geweest


Gewoon de klantenservice 0800 0402 bellen. Zeggen dat je op wil zeggen omdat je het duur vindt. Goeie kans dat je dan na overleg een aardige aanbieding krijgt. Ik heb vorige maand op die manier gewoon een half jaar 15 euro korting per maand gekregen. En vorige jaren ook! Gewoon bellen.