Hallo allemaal,
wij ervaren thuis helaas verschillende problemen.
Recent heb ik een utp kabel vanuit de meterkast naar de slaapkamer getrokken.
deze kabel is meerdere malen met geschikt test apparatuur getest en is goed aangesloten.
toen ik deze op de modem aansloot werkte het niet.
vervolgens een andere poort geprobeerd en daarop werkte het wel. Probleem 1 ether uitgang van mijn modem werkt niet.
nu heb ik op die kabel een super wifi punt aangesloten. Maar het lampje wordt niet groen, hij blijft oranje. Probleem 2.
Vanuit die wifi versterker heb ik een kabel naar mijn tv en die tv ontvanger werkt gewoon naar behoren.
verder hebben we in de woonkamer nog andere problemen met een tv ontvanger. Namelijk dat de apps videoland, netflix etc.. vaak niet willen laden. Na wat googlen kom ik diverse topics op dit forum tegen dat meerdere mensen deze problemen hebben oplossing een andere tv ontvanger van een nieuwer type.
toch heb ik eerst de tv ontvanger een harde reset gegeven zoals op de kpn website staat uitgelegd
maar nu werkt mijn afstandbediening niet meer op de tv ontvanger. Ook dit probleem heb ik bij iemand anders gelezen op dit forum en die persoon had een nieuwe afstandbediening besteld en ingeleerd. Toen werkte het weer.
dus heb ik ook een afstandbediening besteld, maar nog steeds werkt deze niet op mijn tv ontvanger. Het blauwe lampje boven op de afstandbediening blijft knipperen.
hoe krijg ik deze problemen opgelost? Ik krijg nogal een geirriteerde vriendin thuis, dus help mij uit de brand haha.
zelf denk ik aan een nieuwe modem En nieuwe tv ontvanger
Gr, Niki