ik heb nog een Experia modum ZXV10 H220N is al enkel jaren oud! kan ik deze vervangen, wat raden jullie mij aanMijn hele communicatie systeem is er op aan gesloten o.a T.V P.C Telefoon,WIFI,enz
Heeft u problemen op dit moment?
ik heb nog een Experia modum ZXV10 H220N is al enkel jaren oud! kan ik deze vervangen, wat raden jullie mij aanMijn hele communicatie systeem is er op aan gesloten o.a T.V P.C Telefoon,WIFI,enz
Het V10 modem is het beste modem wat KPN ooit in gebruik heeft genomen en als je geen problemen ondervind gewoon blijven gebruiken
Ondanks dat het al zeker 10 jaar oud is en safari de modum niet kan vinden??
Het V10 modem is het beste modem wat KPN ooit in gebruik heeft genomen en als je geen problemen ondervind gewoon blijven gebruiken
Bel klantenservice op 0800-0402 en vraag om vervanging van jouw V7. Waarschijnlijk heb je dan vrijdag een nieuwe.
Daarna is het een kwestie van kabeltjes ompluggen en klaar.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.