Skip to main content

ik heb nog een Experia modum ZXV10  H220N   is al enkel jaren oud! kan ik deze vervangen, wat raden jullie mij aanMijn hele communicatie systeem is er op aan gesloten o.a T.V  P.C Telefoon,WIFI,enz

Heeft u problemen op dit moment?


ik heb nog een Experia modum ZXV10  H220N   is al enkel jaren oud! kan ik deze vervangen, wat raden jullie mij aanMijn hele communicatie systeem is er op aan gesloten o.a T.V  P.C Telefoon,WIFI,enz

Het V10 modem is het beste modem wat KPN ooit in gebruik heeft genomen en als je geen problemen ondervind gewoon blijven gebruiken

 


Ondanks dat het al zeker 10 jaar oud is en safari de modum niet kan vinden??


ik heb nog een Experia modum ZXV10  H220N   is al enkel jaren oud! kan ik deze vervangen, wat raden jullie mij aanMijn hele communicatie systeem is er op aan gesloten o.a T.V  P.C Telefoon,WIFI,enz

Het V10 modem is het beste modem wat KPN ooit in gebruik heeft genomen en als je geen problemen ondervind gewoon blijven gebruiken

@Rafie heeft echter geen V10 maar een V7 en die is sterk verouderd en zeer zeker aan vervanging toe.

Bel klantenservice op 0800-0402 en vraag om vervanging van jouw V7. Waarschijnlijk heb je dan vrijdag een nieuwe.

Daarna is het een kwestie van kabeltjes ompluggen en klaar.


Hoi @wjb@Rafie ,

Het omruilen kan ook via deze link : kpn.com/modemcheck