Skip to main content
Antwoord

Vervangen ExperiaBox, welke raden jullie aan?

• May 31, 2023
  • 5 reacties
  • 1690 keer bekeken

ik heb nog een Experia modum ZXV10  H220N   is al enkel jaren oud! kan ik deze vervangen, wat raden jullie mij aanMijn hele communicatie systeem is er op aan gesloten o.a T.V  P.C Telefoon,WIFI,enz

Beste antwoord door wjb

ik heb nog een Experia modum ZXV10  H220N   is al enkel jaren oud! kan ik deze vervangen, wat raden jullie mij aanMijn hele communicatie systeem is er op aan gesloten o.a T.V  P.C Telefoon,WIFI,enz

Het V10 modem is het beste modem wat KPN ooit in gebruik heeft genomen en als je geen problemen ondervind gewoon blijven gebruiken

@Rafie heeft echter geen V10 maar een V7 en die is sterk verouderd en zeer zeker aan vervanging toe.

Bel klantenservice op 0800-0402 en vraag om vervanging van jouw V7. Waarschijnlijk heb je dan vrijdag een nieuwe.

Daarna is het een kwestie van kabeltjes ompluggen en klaar.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 31, 2023

Heeft u problemen op dit moment?

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • May 31, 2023

Het V10 modem is het beste modem wat KPN ooit in gebruik heeft genomen en als je geen problemen ondervind gewoon blijven gebruiken

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 31, 2023

Ondanks dat het al zeker 10 jaar oud is en safari de modum niet kan vinden??

wjb
Superuser
  • Antwoord
  • May 31, 2023

@Rafie heeft echter geen V10 maar een V7 en die is sterk verouderd en zeer zeker aan vervanging toe.

Bel klantenservice op 0800-0402 en vraag om vervanging van jouw V7. Waarschijnlijk heb je dan vrijdag een nieuwe.

Daarna is het een kwestie van kabeltjes ompluggen en klaar.

• May 31, 2023

Hoi @wjb@Rafie ,

Het omruilen kan ook via deze link : kpn.com/modemcheck