Skip to main content

Ik heb bij mijn dochter de gebruikersnaam en wachtwoord willen wijzigen van het wifi netwerk. Dit gedaan via de stappen die kpn voorstelt. Resultaat. Er zijn nu 2 wifinetwerken actief. Zal wat fout gedaan hebben. Kan iemand mij stap voor stap aangeven hoe ik 1 netwerk kan verwijderen.

Zijn er versterkers van KPN? Deze misschien? 

Of SuperWiFi’s? Experia WiFi's? Andere versterkers? Accesspoints? Welk model Experiabox? 


Nee er zijn geen versterkers


reset het modem eens en probeer het opnieuw.

dat heeft bij mij ook geholpen.


Nee er zijn geen versterkers

 

Dan heb je of enkel de 2,4ghz of enkel de 5ghz aangepast waarschijnlijk. V10 modem ?

 


Zal eerlijk zijn geen idee


Zal eerlijk zijn geen idee

Of is die zwart? 🤔


V10 wit


Nogmaals inloggen en dan niet bij geavanceerd maar bij basic de wifi aanpassen. Bij basic pas je 2,4 en 5ghz tegelijk aan.

Bij geavanceerd staan 2,4 en 5ghz apart. Die kun je ook dezelfde naam en wachtwoord geven, dan ist ook klaar. 


Dag Dennis,

Bedankt voor jouw antwoord. Ik ben er niet zo in thuis. Kun je stap voir stap aangeven,waar en hoe ik moet inloggen voor het modem en met welke gebruikersnaam en wachtwoord. Alvast mijn dank.


Dag Dennis,

Bedankt voor jouw antwoord. Ik ben er niet zo in thuis. Kun je stap voir stap aangeven,waar en hoe ik moet inloggen voor het modem en met welke gebruikersnaam en wachtwoord. Alvast mijn dank.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm

klik op de link.

ga naar ´iets anders´

Log met de KPN ID van je dochter in.

Volg de stappen op het scherm.

Succes!


Helaas is het mij niet gelukt. Laat het maar zo. Anders resetten, neem ik aan. Maar kan de gevolgen niet overzien. Binnenkort wordt glasvezel bij haar aangesloten. Dus maar wachten op de KPN monteur.


@Wifigek Ik lees nu net dat het niet gelukt is. Twee netwerken kan geen kwaad, dus je kunt even wachten inderdaad. Je kunt ook even bellen met 0800-0402. Onze collega's helpen je dan stap voor stap op weg :blush: .Â