Skip to main content
Beantwoord

Via modem het thuisnetwerk-overzicht printen, kan dat?

• January 27, 2026
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

In de modem - thuisnetwerk-  heb ik meerdere aansluitingen hernoemd naar een herkenbare naam.

Dit overzicht wil ik graag uitprinten teneinde bij een reset de aangepaste namen per WAC te herkennen.

Hoe kan ik dit uitprinten. Is nl groter dan 1 pagina, dus screenprint is te beperkt.

Beste antwoord door driemaster

Zelf gebruik ik al jaren ‘screenshot editor’ van Lighten Software. Ook handig om ‘notities’ bij te voegen of items te blurren.

Je zou het per screendump weer aan elkaar kunnen plakken en vervolgens uitprinten.

7 reacties

• January 27, 2026

Je hebt in de browser toch een mogelijkheid om een pagina uit te printen? Bij de printopties kan je dan meestal wel de zoom factor aanpassen. Naar 70 % ofzo. Dan past alles wel op 1 pagina wellicht.

• Auteur
  • Topper
  • January 27, 2026

Tuurlijk kan het zo, maar naar een kleine schaal maakt het moeilijker leesbaar. Gelet op het grote aantal aansluitingen kun je ook een screenprint in meerdere etappes doen. Ik had verwacht dat er een knop print zou kunnen zijn waarmee de hele inhoud van het het thuisnetwerk geprint kan worden.

• January 27, 2026

Als jij veel apparaten hebt en je wilt die allemaal op 1 pagina, dan word het sowieso kleiner. Daar is niets aan te doen.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 27, 2026

Zelf gebruik ik al jaren ‘screenshot editor’ van Lighten Software. Ook handig om ‘notities’ bij te voegen of items te blurren.

Je zou het per screendump weer aan elkaar kunnen plakken en vervolgens uitprinten.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@HanWa, interessante vraag die je stelt. De oplossing die ​@driemaster deelt is denk ik een mooie optie om toch alles zoveel mogelijk bij elkaar te krijgen in een geprint overzicht. 

• Auteur
  • Topper
  • January 29, 2026

Goedemiddag Jeroen,

Dank voor je reactie.

Inderdaad, er zijn meerdere wegen naar Rome veelal met omleidingen.

Het leukste zou zijn als KPN een printbutton zou kunnen toevoegen voor de gehele pagina 😊

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Die suggestie zal ik zeker doorgeven aan het team dat zich met de modems binnen KPN bezighoudt.