Skip to main content

De voeding van het Box 12 glasvezelmodem heeft een gierend en ratelend geluid. Niet echt goed lijkt me en zelfs wat gevaarlijk. Hoe kom ik aan een nieuwe?

Bellen met KPN klantenservice op 0800-0402.


@Libertyrulez laat je hier nog weten of het via 0800-0402 gelukt is?

Mocht het niet gelukt zijn, laat het dan hier weten. Vul daarbij ook je profiel in. 


Nog niet gelukt. Profiel heb ik bijgewerkt dus als ik op deze manier geholpen kan worden?


@Libertyrulez ik heb een nieuwe adapter opgestuurd. Deze is maandag af te halen bij een afhaalpunt. Je krijgt bevestiging hiervan via sms. 🙂

Wat betreft de oude adapter, het beste kan je deze natuurlijk helemaal uit het stopcontact laten.


Top Bram, dank je wel. Adapter is eruit, ik hen gelukkig nog een service provider:-)


@Libertyrulez ik heb liever dat je adapter niet stuk gaat. Maar mocht je ooit je mobiele abonnement bij KPN hebben, storten we in zo'n situatie gratis een grote databundel op je mobiel. Naast de andere voordelen. 

Ik zal nog even wachten het topic te sluiten tot je maandag de adapter binnen hebt en alles weer werkt. Laat je weten wanneer dat zover is?


Hoi Bram,

Heb de adapter binnen, werkt weer als een speer. Dank!


@Libertyrulez dan sluit ik het topic. Super dat het weer werkt! 🙂