Skip to main content

Binnenkort wordt ik aangesloten op het glasvezelnet en kan ik KPN als provider kiezen.

Ik zou graag 1GB glasvezel internetverbinding willen, met standaard tv pakket (via kpn tv+ box ?) met ook boven tv ontvangst op oude tv (geen slimme tv) en een telefoon aansluiting.

Ik zou graag de fritzbox 7590 AX met fritzbox repeater 6000 willen aanschaffen (dus niet huren via KPN).

Mijn vragen:

  1. Past deze setup met fritzbox 7590 AX bij mijn gewenste pakket of is de 7590 versie vereist? Of toch beter de KPN Box12?
  2. Iemand ervaring met KPN TV+ box ?
  3. welke decoder moet ik boven hebben? 
  4. werkt telefonie ook met fritzbox 7590 AX?

Ben een leek dus alle info of verwijzing naar info is welkom. Bedankt alvast.

 

Peter.

Binnenkort wordt ik aangesloten op het glasvezelnet en kan ik KPN als provider kiezen.

Ik zou graag 1GB glasvezel internetverbinding willen, met standaard tv pakket (via kpn tv+ box ?) met ook boven tv ontvangst op oude tv (geen slimme tv) en een telefoon aansluiting.

Ik zou graag de fritzbox 7590 AX met fritzbox repeater 6000 willen aanschaffen (dus niet huren via KPN).

Mijn vragen:

  1. Past deze setup met fritzbox 7590 AX bij mijn gewenste pakket of is de 7590 versie vereist? Of toch beter de KPN Box12?
  2. Iemand ervaring met KPN TV+ box ?
  3. welke decoder moet ik boven hebben? 
  4. werkt telefonie ook met fritzbox 7590 AX?

Ben een leek dus alle info of verwijzing naar info is welkom. Bedankt alvast.

 

Peter.

 

  1. Ja dat past zeker
  2. Ik niet. Maar hierover loopt een topic
  3. Dat kan een KPN TV+ zijn (betaald) of de gratis app (indien je een smart tv of Google TV hebt)
  4. Ja dat werkt

In grote lijnen is de 7590 AX hetzelfde als de 7590 (behalve o.a. wifi 6).

Ik neem aan dat je de verschillen als eens bekeken hebt?

Kijk anders ook hier even. In dat topic is ook veel te vinden.