Skip to main content

Ik wil inloggen op de modem maar het wachtwoord heeft een teken die mij een raadsel is. Kan iemand vertellen wat dat tekentje is tussen de R en de z ? En waar vind ik dit teken want ik heb alle komma’s etc geprobeerd maar wachtwoord is telkens onjuist. 

Hallo @RishiB 

 

Geen idee hoe dat heet maar op mijn toetsenbord zit het links naast de 1, daarop heb ik een tilde ~ en dat teken ` zitten.


Hallo @RishiB 

 

Geen idee hoe dat heet maar op mijn toetsenbord zit het links naast de 1, daarop heb ik een tilde ~ en dat teken ` zitten.

Dank je wel! maar waar zit dit teken op mijn mobiel? Iphone…. Kan het niet vinden 🤷🏽‍♂️


Is al gelukt heb jouw teken gekopieerd maar goed vaag dat dat teken niet op de mobiel te vinden is 


Fijn dat het zo gelukt is, op mobieltjes blijven die tekens altijd lastig te kiezen.

Op mijn Android lukt het ook niet echt, als ik daar de , vasthoud zie ik dat teken even verschijnen maar kan hem niet kiezen, bij andere tekens lukt dat wel, misschien dat het op een iPhone ook op zo'n soort manier werkt.


` gevonden. Op de iphone moet je de ‘ ingedrukt houden en dan komen er opties voor die andere tekens waaronder de ` dus. 😁


Fijn dat het zo gelukt is, op mobieltjes blijven die tekens altijd lastig te kiezen.

Op mijn Android lukt het ook niet echt, als ik daar de , vasthoud zie ik dat teken even verschijnen maar kan hem niet kiezen

Uw vinger op het houden en schuiven. Maar het teken wat daar staat is een gewoon aanhalingsteken. Deze: '. Deze echter: ` staat gewoon bij de speciale tekens op het 2de blad.


I.d.d. is hij daar wel te kiezen, ik zag hem volgens mij ook onder de , als je die vasthoud, afhankelijk in welke app je zit schiet hij bijna gelijk door naar emoticons of naar instellingen.

Geef mij maar een PC of laptop met een echt toetsenbord, veel makkelijker.

 


Geef mij maar een PC of laptop met een echt toetsenbord, veel makkelijker.

Dat is zeker waar.


computer is zeker makkelijker maar nu kan ik niet inloggen op mijn modem vanaf mijn latop, wel vanaf mijn mobiel…. Hoe kan dat dan? Heb echt zelfde wachtwoord gebruikt maar kom er vanaf mijn laptop niet in….????


Box 12 modem?

Daar zijn inderdaad meer problemen mee om in te loggen, vooral met de Chrome browser.

Je kan het via deze link proberen: http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login

of via een andere browser, zoals Firefox, Edge of Safari.


lukt idd niet met chrome…. op edge wel maar super traag….


Je kan als je telefoon gebruikt de qr code scannen omzo het wachtwoord te copieren.