Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik het logboek in het Box 12 modem vinden?

• 6 april 2022
  • 5 reacties
  • 4400 keer bekeken

Omdat ik tegenwoordig regelmatig word geddosd wil ik graag het logboek vinden. Waar kan ik dit vinden

Beste antwoord door Bram van KPN

Dat is wel erg vervelend @ThePhantom! De log kan je in ieder geval vinden door op het beginscherm te gaan naar: “My Modem” > “Maintenance” > “Logs”. Verder hebben we een stukje geschreven over DDoS aanvallen. Daar staat ook wat je het beste kan doen daartegen. Ik raad je aan eerst daar te kijken. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• 0 reacties
  • 6 april 2022

Hallo @ThePhantom welk merk en type modem heb je?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2773 reacties
  • 6 april 2022

Waaruit merk je dat je ge-DDOS'ed wordt?
Welke modem heb je?

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 9 april 2022

Hi @ThePhantom! Is het ondertussen gelukt om de logboom zelf te vinden? Zo niet wil ik je vragen antwoord te geven op 1 van de 2 gestelde vragen in het topic. Het antwoord op jouw vraag hangt namelijk van het modemtype af. 😉

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 april 2022

Ik heb hem nog niet kunnen vinden. Ik merk aan de ddos dat ik niks meer op internet kan terwijl er wel staat dat ik internet heb. Ik heb hier vaker ervaringen mee. Ik stream vaak live en ik weet dat er irritante jochies mijn ip hadden getracked en ze hadden me die ooit door gestuurd. Sinds dien heb ik bijna dagelijks last van DDOS

Mijn Model en type is: KPN Box 12 > sagemcom cs 50001

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • Antwoord
  • 12 april 2022

Dat is wel erg vervelend @ThePhantom! De log kan je in ieder geval vinden door op het beginscherm te gaan naar: “My Modem” > “Maintenance” > “Logs”. Verder hebben we een stukje geschreven over DDoS aanvallen. Daar staat ook wat je het beste kan doen daartegen. Ik raad je aan eerst daar te kijken.