Skip to main content

Hey,

Ik ben opzoek naar de specificaties van de Experiabox V12. Nu kan ik die alleen nergens duidelijk vinden, dan heb ik het over specs als, de aantal antennes (MiMo) en de totale maximale snelheid (ik dacht ergens 4500 te lezen, klopt dit?).

 

Ook was ik benieuwd of de V12 nog steeds de nieuwste was, of is/zijn er al weer nieuwe modellen uitgebracht?

 

Alvast bedankt,

Jeroen

Onder de rubriek KENNISBANK ( groene balk boven) staan alle modems beschreven. De Box 14 is de laatste nieuwe KPN Box 14: van specificaties tot instellingen | KPN Community


Onder de rubriek KENNISBANK ( groene balk boven) staan alle modems beschreven. De Box 14 is de laatste nieuwe KPN Box 14: van specificaties tot instellingen | KPN Community

Ah ja zie het, bedankt voor de snelle reactie.

Weet je toevallig ook het antwoord op mijn andere vraag over de specs van de V12? 

En wat zijn de verschillen tussen de V12 en V14? (Behalve de nieuwe 2.5g en 10g poorten zie ik geen directe verschillen staan op de sites namelijk)

(Ook zie ik op de specificaties site van de V14 weinig info staan over wat erin zit)


Hallo @JeBriVal ,

De specificaties voor de Box 12 staan hier: 

 


Hallo @JeBriVal ,

De specificaties voor de Box 12 staan hier: 

 

Bedankt voor de reactie,

Ja die site had ik zelf ook al gevonden maar daar staat verder niks over de specs die erin zitten zoals het aantal antennes en totale maximale speed.


De maximale snelheid bij de KPN Box 12 is 1Gigabit en bij de V14 4Gigabit en beide modems ondersteunen beide wifi6ax @JeBriVal 


De maximale snelheid bij de KPN Box 12 is 1Gigabit en bij de V14 4Gigabit en beide modems ondersteunen beide wifi6ax @JeBriVal 

Bedankt voor de reactie,

Ik snap dat de maximale snelheid per apparaat 1GigaBit is vanwege de poorten.

Maar het gaat mij om het totaal wat de Experiabox V12 kan leveren, ik las ergens 4500mbps te zien staan, kan dit kloppen?


Als je glasvezel hebt, kan het glasvezelkastje 10Gb aan als uitgang, maar de modems kunnen maximaal 1 of 4GB aan, zoals ik eerder schreef, nadere specificaties worden niet verstrekt, behalve hetgeen in de kennisbank staat of je zou bij Tweakers eens kunnen kijken of je daar meer over de routers kunt vinden @JeBriVal 


Linkje:

https://techinfodepot.shoutwiki.com/wiki/Sagemcom_F@ST_5359

Heeft u daar wat aan?


Zeker, dat is wat ik zocht, bedankt voor de hulp!


Reageer